Tjef - Pon 04 Paź, 2010 14:28 Temat postu: Thief StoryWitam, w tym temaciku chciałbym przedstawić wam mój projekt (oczywiście zapowiedź).
No to na co czekać??
- Zaczynamy!
.:Fabuła:.
Spoiler:
Od dawna, w pewnym mieście portowo-handlowym Bridport, działała agencja złodziejska.
Oczywiście straż miejska nie miała pojęcia o takiej agencji. Wszędzie było słychać o
kradzieżach, porwaniach i morderstwach. Główny bohater z początku nie chciał zostać
takim złodziejem, ale został do tego zmuszony, ponieważ...
...straż zamordowała jego rodzinę z żadnego powodu:!:
Parę miesięcy później, herszt agencji wyznaczył zadanie naszemu bohaterowi.
Miał zamordować dowódcę straży, pilnującego więzienia. ALE, to nie było takie proste,
ponieważ dostęp do centrum miasta mieli tylko obywatele i straż miejska.
Bohater sprytniejszy - poszedł przez kanały pod miastem. Kolejne ALE - na miejscu
go złapali. Uciekając zeskoczył z 30-metrowej wieży na dół i spadł w krzaki, więc straż go nie znalazła. Bohatera budzi jego stary przyjaciel, który był wtedy na "czatach" i zdążył wcześniej uciec. ALE, że bohater nic nie pamięta, wtedy ten drugi wszystko mu wyjaśnia.
Wtedy nadajemy imię bohaterowi i ...
... Mamy pierwsze zadanie główne! . Tę misję trzeba koniecznie wznowić, ale
straż się podwoiła i na dodatek zamknięto kanały. Bohater musi zostać strażnikiem
miejskim, żeby swobodnie go wpuszczali w każde miejsce. M.in. do więzienia.
KONIEC
To co? Teraz może opis bohaterów??? (Narazie trzech)
Na początek główny bohater
Spoiler:
Imię: Dajemy sami
Klasa: Złodziej
Wiek: 15 lat
Opis: Jest dosyć odważny, agresywny w stosunku do straży, samodzielny
Teraz bohater drugoplanowy
Spoiler:
Imię:Sherman
Klasa: Złodziej
Wiek: 21 lat
Opis: Nie chciał zostać też złodziejem. Namówili go jacyś ludzie. Chciał zostać paladynem.
Powiedzmy, że to trochę tchórz, nieśmiały, czasami trochę zabawny.
No i trzeci i (jak narazie) ostatni bohater
Spoiler:
Imię: Carry
Klasa: Wojownik
Wiek: 20 lat
Opis: Na Carry natykamy się gdy... ...nie będę psuł zabawy :P.
Bardzo odważna, posiada bardzo dobre umiejętności posługiwania się mieczem.
Nie nawidzi magicznych stworków
.
Co do Fabuły i postaci - tyle!
Teraz co nie co screenów
Żeby się nie czepiać - mała informacja do screenów.
Pewnie niektórzy kojarzą grę "Saboteur" albo w takową grę pykali :)
Właśnie, ponieważ gra jest SUPER,MEGA,EKSTRA, ODJAZDOWA, zaczerpnąłem
z niej jeden fajny efekt. Otóż dopóki na danym terenie nie wykonamy żadnego zadania,
gra będzie czarno-biała, smutna. Gdy zaczniemy wykonywać zlecenie pewnych ludzi, czy
będziemy wykonywać drobne rzeczy, teren zacznie nabierać kolorów. Mnie się to w każdym razie podoba
Dosyć pisania, bo to się robi nudne! - Ups, znowu...
Spoiler:
Zaczniemy może od pewnej części miasta...
Spoiler:
...przenosimy się na północną część miasta...
Spoiler:
...zażywamy relaksu w ratuszu miejskim... :P
Spoiler:
...zwiedzamy jakiś domek...
Spoiler:
...i naszą wędrówkę kończymy nie mogąc dostać się do swojego domu :D
Tyle co do screenów.
Teraz tak:
Grafika :
Spoiler:
Zapożyczone grafiki z Rpg XP, materiałów ultimy i paru stron z materiałami
^
|
Sorki, że tak mało i ogólnie napisałem, ale teraz tak będzie, ponieważ siostra chce na komputer, a jako, że jestem odpowiedzialny brat to podzielę się komputerem.
Muzyka:
Spoiler:
- Commandos 2 soundtrack
- Utwór: A hero comes here
- WarRock soundtrack
Skrypty:
Przepraszam z góry, że wszystkich nie podam, bo trochę ich jest.
Dam trochę:
Spoiler:
- Mini Mapa
- HUD
- Nazwa Lokacji
- Nowiutkie Menu (w grze i ekran tytułowy)
- Thomas Edison
- Pisanie imienia na klawiaturze (normalnie się strzałkami po literkach chodzi)
- Gąsienica
- ruch w ośmiu kierunkach
i wiele, wiele innych...
Chwileczka, muszę sprawdzić, co dalej trzeba napisać....
OK, już wiem:
Gra ukończona w : (%)
[spoiler]
Nie mogę teraz rozbijać tych procentów na mapy, skrypty itd.
więc napiszę ogólnie, a rozbiję wtedy, gdy będę miał duuuużo wolnego czasu.
GRA UKOŃCZONA W:
- Na demo : 50%
- Na pełną wersję : 10%
Demo pojawi się do pobrania gdzieś za miesiąc, dwa...
To tyle!
Jeżeli zapomniałem czegoś jeszcze umieścić, to (proszę o "radę " ultimy o nie zamykanie tego tematu.) W razie co, dopiszę wszystko nie długo.
To hej ! radek02 - Pon 04 Paź, 2010 14:45 No mapinng masz nawet nawet w stosunku do mojego ^~ . Chociaz 2 screen mnie troszeczkę zdziwił .. ten chłopiec na ławce to on taki nie teges .Cruss - Pon 04 Paź, 2010 16:23 Ja bym tak szkolną trójkę z plusem dał, chociaż jako że nie mam za sobą projektu zareklamowanego, nie powinienem oceniać :P Skryptów bym na twoim miejscu trochę wywalił, i niestety, nie widzę screenów. Co do muzyki, większości utworów nie słyszałem, ale A hero comes here mi się podoba. A racja, i pomysł może być, chociaż nie wiem jaki jest główny wątek w końcu O_oTjef - Pią 08 Paź, 2010 19:43 Nowe screeny + nowe tilesety :)
[ Dodano: Sob 09 Paź, 2010 20:48 ]
Nowa aktualizacja:
Grę skupiłem głównie na grze dowolnej, za którą możemy
dostać dużo EXP, złota i cenne przedmioty. Przyda się
wszystko, ponieważ bossowie są bardzo silni Rave - Pon 11 Paź, 2010 19:56 Jak na VX to grafika bardzo ładna. W ogóle nie widać "kwadracizny" - ode mnie wielki plus za to. Szkoda że sobie nie pogram, no ale walczę z VirtualBoksem i jak sobie w nim xp odpalę to pewnie mi pójdzie (windowsa xp)godlo - Wto 12 Paź, 2010 16:05 To jest VX? Wątpię. Przecież gołym okiem widać, że project jest robiony w XP.Colombos - Wto 12 Paź, 2010 16:15 Mistrzu, tam są tylko niektóre grafiki z RTP XP.Tjef - Wto 12 Paź, 2010 18:30 godlo, to jest 100 % VX, nie odróżniasz??Azsak von Triger - Wto 12 Paź, 2010 18:50 Według mnie wszystko ok nawet bardzo dobrze tylko że ta mini mapa jest niepotrzebna.Lepiej jak zrobisz jakiś fajny HUD zamiast niej .Czeliosss - Wto 12 Paź, 2010 19:16 Fajne, daj Hu8da - usuń mini mapę i jest dobrze, no i do walk daj battle back'a i jest super. Daj demo.Tjef - Sro 13 Paź, 2010 13:45 Aktualizacje projektu:
Ulepszono grafikę: Title,
Ulepszono grafikę : Title do creditsów,
Ulepszono grafikę : Nowe charactery i facy,
Ulepszono grafikę : Nowy background do systemu walki,
Usunięto skrypt : Minimapa,
Dodano skrypt : HUD,
Dodano skrypt : Napisy Końcowe,
Dodano plik : Solucje gry głównej,
Dodano plik : Spis questów, atrakcji, okazji, sprzedawców na danych mapach,
Wgrano nową muzykę : Saboteur Quiet 2, Saboteur Action 1.
Zrealizowano pomysł : Przedmioty na kod (Tutorial ' skrzynki na kod ')
To tyle. Mam jeszcze parę pomysłów do zrealizowania, więc demo się trochę opóźni.
Miało być 18 października, a przypuszczam, że będzie 20.
Pozdrawiam, spino333 - Czw 14 Paź, 2010 14:12 Fajnie, oby tak dalej ;DTjef - Czw 14 Paź, 2010 15:17 Moi testerzy już działają.
Demo może być już pod koniec tygodnia
[ Dodano: Pią 15 Paź, 2010 18:05 ]
Nowa data zapowiedzi: 17.10.2010 r.
Jeżeli testerzy przyspieszą, to może wcześniej ^^
CreeperCrisis - Pon 18 Paź, 2010 06:08 Nawet spodobała mi się ta gra. Przeczytałem wszystko i sądzę, że ta gra dobrze się rozwija.
Jeszcze trochę, a będziesz miał wspaniały projekt. Normalnie to wstawiam jurorską ocenę: 9/10. Flanagan - Pon 18 Paź, 2010 07:10 Mam prośbę, mianowicie czy mógłbyś wysłać mi na pw jak zrobić w skrypcie dnie i noce automatyczną zmianę proszę z góry dziękujęRATI - Pon 18 Paź, 2010 08:04
songoxyz napisał/a:
Mam prośbę, mianowicie czy mógłbyś wysłać mi na pw jak zrobić w skrypcie dnie i noce automatyczną zmianę proszę z góry dziękuję
Przecież zazwyczaj takie rzeczy są napisane w nagłówku skryptu -,- A jak nie ma, to zmień skrypt. Pamiętam, że w Kylock's time system normalnie wszystko ładnie było opisane.
A co do gry, to zasysam...122MB to trochę sporo jak na demo. Zobaczymy czy warto i rozpisze się bardziej jak bliżej zapoznam się z grą.
Edit.
Na początek parę uwag i błędów.
Zdecyduj się w jakim języku robisz grę ;) Jak już wrzucasz skrypt na przykład to menu z już gotowymi grafikami, to zadbaj o polskie odpowiedniki, bo tak wychodzi taki miszmasz.
Ikonka przedmiotu lub złota która wyskakuje (skrypt chest pop-up) nachodzi na tekst, popraw to.
Idę sobie wypełnić pierwszy główny quest. No więc intuicyjnie przechodzę przed bramą kościoła, tą ścieżka...i jakoś przechodzę za kościół gdzie znajduje kryjówkę do której wchodzę. Tam dają mi zadania, wychodzę i chcę sobie przejść tym razem górą ;) Idę sobie, a tu nagle zatrzymuje mnie tamte złodziej i znowu ląduję w kryjówce ^^ Mam rozumieć że nie przewidziałeś, że przejdę dołem? :P
Fabuła, ehh...znowu zanik pamięci, znowu bezimienny...kiedy w końcu się te Gothici skończą ^^ Upadek z 30 metrowej wieży to ciekawe "przeżycie" :P Na razie tyle, dopiszę jak pogram dłużej ;)Tjef - Pon 18 Paź, 2010 13:02 Co do songoyx...
W ogóle nie użyłem tego skryptu...
Sam na zdarzeniach sobie poradziłem Flanagan - Pon 18 Paź, 2010 14:30 cytuje:
Co do songoyx...
W ogóle nie użyłem tego skryptu...
Sam na zdarzeniach sobie poradziłem
nie ma tu songoyx jest tylko snogoxyz :PP
A gra bardzo fajna daje 8/10 brakuje mi czegoś w mapkach nie wiem czegoTjef - Pon 18 Paź, 2010 14:39 Sorki, twój nick był na poprzedniej stronie, nie chciało mi się zaglądać Itaki - Pon 18 Paź, 2010 20:42 Zarąbista ta gra 6/6 za wszystkoradek02 - Wto 19 Paź, 2010 18:23 z wyczytanych bzdur na SB , dowiedziałem się o 2 części gry . czy to prawda ?
ps.: mój brat bardziej się w tą grę wkręcił ode mnie ;p , a trudno go zagonic go rm'ówek . gratulacje :)Tjef - Wto 19 Paź, 2010 18:33 Tak, zdecydowałem sobie, że mogę potrzebować różnych tilesetów do gry, więc
każdy rozdział gry pooddzielałem na projekty, żeby mieć idealnie dopasowane Tilesety.
Aktualnie pracuję nad Thief Story 2 - Terror In The Cityradek02 - Wto 19 Paź, 2010 18:45 mam lepszy pomysł ; można zrobic sagę TS , tj . mniej więcej takie cuś : otwieram folder z sagą TS , a tam jest TS - rozdiał I , TS - rozdział II itd. Dwójki zaczynac nie trzeba ;)Tjef - Wto 19 Paź, 2010 18:49 W sumie ... NAwet nieżły pomysł
Zastosujemy go !
Eee, coś mi się stało z projektem ThiefStory 1, więc daję dodatek do niego
Nazwa: ThiefStory_dodatek - Terror In The City (Rozdział II, Z powodów technicznych robiona w nowym projekcie. Saga TS będzie do ściągnięcia kiedy skończę ostatni rozdział)
[size=30]FABUŁA[/size]
Spoiler:
Po tym, jak bohater w końcu dostał się do centrum miasta w Bridport, chciał się już jak najszybciej wydostać. Wygląda na to, że weszli do środka tylko dlatego, żeby nie zostać trafionym
od tajemniczych pocisków z przyszłości. Ustala wraz ze swoim przyjacielem, Shermanem plan
wydostania się z miasta i ucieczki za granicę. Planują wejść do zamku i wyjść jego drugim wyjściem, na mapę "Tereny Mostu". Żeby dostać się do zamku nie pozostaje im nic innego, jak zamordować wszelką straż w mieście. Kiedy już nigdzie nie będzie straży, szybko przemkną przez komnaty zamku i napotkają nową Bohaterkę, Carrie, którą przedstawiłem W ThiefStory 1. Cała trójka w końcu ucieknie za granicę, i tam rozpocznie się rozdział III ThiefStory
+ Nowe Tilesety
+ Nowy Title
+ Nowy Game Over
+ Nowe charsety
+ To samo co było na początku
Muzyka:
Spoiler:
Saboteur - Soundtrack
Commandos 2 - Soundtrack
A hero Comes Here
Tomb Raider Legend - Sound track
Skrypty:
Spoiler:
+ Nowe Menu
+ Te same, co w jedynce
Gra ukończona w :
Spoiler:
Na ThiefStory_dodatek : 20 %
Pełna Wersja (Zbiór wszystkich gier z serii ThiefStory) : 25 %
Mapy : 17 %
Skrypty : 99 %
Muzyka : 70 %
Zapowiedź gry: 31.11.2010r.
Narazie to tyle. Z czasem dodam więcej screenów i materiałów Czeliosss - Czw 21 Paź, 2010 18:45 Ciekawe co wyjdzie z tego dodatku.FilipsO - Pią 12 Lis, 2010 19:50 W demie ThiefStory nie działa wczytywanie....kitajca2000 - Sob 13 Lis, 2010 10:37 Mi się podoba. Gra troche z fabuły podobna do Thief III: Deadly Shadow. Pagding - Sob 13 Lis, 2010 15:53 Zaczynam pobierać
B. ładne screeny Itaki - Pon 20 Gru, 2010 17:53 Thief story pomóż pliss!! Nie wiem gdzie jest ten farmer mówi mi, że na północ a niby gdzie?!mikodem - Czw 18 Sie, 2011 20:52 podaj inny link do dema bo ten już chyba wygasł
czy coś w tym stylu...Tjef - Wto 25 Paź, 2011 13:57 Ok, nowy download :)
Spoiler:
http://www.mediafire.com/?u9k2wm6a3isewkk
Finwe - Wto 25 Paź, 2011 21:17 Bardzo fajna gra Naprawdę fajna. Co prawda nie przeszedłem całej, ale zapowiada się bardzo dobrze. Szkoda tylko że tak długo trza łazić, bez bulenia na teleporty.Tjef - Sro 26 Paź, 2011 13:27 w dwójce będzie mniej chodzenia Chyba .. XDD Dziękuję za opinię