|
UltimaForum
|
 |
Skrypty [VX] - Szary ekran podczas gry
Mantiq - Sro 01 Cze, 2011 11:13 Temat postu: Szary ekran podczas gry
Szary ekran podczas gry
Autor:Mantiq
Opis:Gdy wkleimy kod,po włączeniu będziemy mieli szary ekran.Wiem,że można to na zdarzeniach,ale jak włączymy to będziemy mieli 1 sekundę kolorowy ekran.A ten skrypt robi to od razu.
Kod:
Parunu - Czw 02 Cze, 2011 19:02
Hmmm... Fajny skrypt, ale da się to ręcznie włączyć i wyłączyć? Przyda się do takich " filmikow" ;d
Mantiq - Czw 02 Cze, 2011 21:09
Tam gdzie piszę:
Zmień sobie np. na
I wywołaj skrypt:
Poster27 - Pią 17 Cze, 2011 10:14
Coś mi nie idzie. Wyświetla mi się taki błąd:
A skrypt mi bardzo potrzebny.
MrBoomGood - Wto 21 Cze, 2011 12:27
Mam ten sam problem...
Ayene - Wto 21 Cze, 2011 13:17
Proponowałabym jednak zmienić 'tone' w innym miejscu. Do tego przydałoby się wyłączanie odcienia za pomocą przełącznika. Może coś takiego?
Kod: | class Spriteset_Map
SWITCH_ID = 16 # id przełącznika
alias man_spmap_upview update_viewports
def update_viewports
man_spmap_upview
@viewport1.tone = Tone.new(0, 0, 0, 250) if $game_switches[SWITCH_ID]
@viewport1.update
end
end |
Oczywiście to tylko sugestia. W tej formie, jaką podał autor, nie da rady wyłączyć odcienia.
dj72 - Wto 21 Cze, 2011 13:30
Jak dla mnie skrypt pierwsza klasa
chRobal - Czw 04 Sie, 2011 19:24
Ayene, wąsaczu gdzie wkleić to co napisałaś w [code]
Ayene - Czw 04 Sie, 2011 19:28
Wystarczy wkleić nad Main
chRobal - Czw 04 Sie, 2011 19:40
Dziękuje.
(No aż mnie korci żeby ci powiedzieć "Maleńka"ale ten "włons" ...)
Aruka21 - Czw 04 Sie, 2011 20:06
Można to zrobić na zdarzeniach.
Podczas ustawienia zmiany barwy ekranu ustawiamy czas nie 60 klatek tylko 1 klatka i wszystko działa .
Pozdrawiam Aruka21
|
|