def update
self.visible = $game_system.hud_display
return if !self.visible
refresh if @hp != @actor.hp or @mp != @actor.mp or @exp != @actor.exp
hide_status
end
end
class Scene_Map < Scene_Base
alias got_hud_start start
alias got_hud_terminate terminate
alias got_hud_update update
def start
got_hud_start
@index = HUD_HP_MP_EXP::ACTOR_ID
new_hud
end
def terminate
@got_hud.dispose
got_hud_terminate
end
def update
got_hud_update
@got_hud.update
return if !HUD_HP_MP_EXP::CYCLE
return if !@got_hud.visible
if Input.trigger?(Input::R)
@index += 1
@index %= $game_party.members.size
elsif Input.trigger?(Input::L)
@index += $game_party.members.size - 1
@index %= $game_party.members.size
end
new_hud if @index != @got_hud.index
end
def new_hud
@got_hud.dispose if !@got_hud.nil?
@got_hud = Window_HUD_HP_MP_EXP.new(@index)
end
end
class Game_System
alias hud_initialize initialize
attr_accessor :hud_display
def initialize
hud_initialize
@hud_display = HUD_HP_MP_EXP::HUD_START_DISPLAY
end
end
class Game_Actor < Game_Battler
def gained_exp(current_level, current_exp)
return (current_exp - @exp_list[current_level])
end
def needed_exp(current_level)
return (@exp_list[current_level + 1] - @exp_list[current_level])
end
end
Ayene - Sob 25 Cze, 2011 21:25 A kim jest Marlos Gama?Aesen - Nie 26 Cze, 2011 07:08 Mój błąd .
Autorem jest SojaBird z tego co pisze w skrypcie.
Cytat:
# Jest to przerobiony skrypt HUD autorstwa SojaBird
# Dodana grafika pasków oraz poprawiony pasek z doświadczeniem.
# by Ayene
A w starym skrypcie pisze tak:
Cytat:
#==============================================================================
# ** HUD
#------------------------------------------------------------------------------
# By Marlos Gama
Z mojego rozumowania wynika że Marlos Gama to wcześniejszy właściciel skrypta.Christo - Pon 27 Cze, 2011 17:52 Wrzuć może grafiki!Angius - Pon 27 Cze, 2011 18:23 Przecież ten skrypt... Wystarczy przyciąć po 2px z pasków z tego pierwotnego, zmienić grafikę bazową i gotowe! Ja mam podobnie wyglądający właśnie na bazie pierwotnego Aesen - Pon 27 Cze, 2011 18:24 Temat postu: A przepraszamProszę http://w892.wrzuta.pl/obraz/0guxYxJrxBS/hp_mp_bar grafika
Prosze o dołączenie do 1 posta.Angius - Pon 27 Cze, 2011 18:30 I - na przyszłość - grafiki wrzucajcie najlepiej na ImageShack, bo ze Wrzuty nie można zamieszczać grafik jako takich, tylko same linki...Aesen - Pon 27 Cze, 2011 19:06 A więc prosze http://imageshack.us/phot.../9/hpmpbar.png/Christo - Wto 28 Cze, 2011 11:11 Jak to włączyć bo mi się nie chce uruchomić...Angius - Wto 28 Cze, 2011 12:37
Kod:
HUD_START_DISPLAY = true # Wyświetlanie HUD od początku gry [true/false]
Jeśli nic tu nie zmieniałeś, to powinien być włączony już od początku.