UltimaForum

Zapowiedzi gier i dema [VX] - Wojwonik Gindaru

ReyosPL - Wto 13 Wrz, 2011 15:41
Temat postu: Wojwonik Gindaru
Wojownik Gindaru


Opis:
Są dwa kontynenty Imper i Gindar. Kontynentem Imper królują orki, a Gindar należy do ludzi.
Od czasu wielkiej bitwy między ludźmi, a orkami, która była 20 lat temu panuje pokój.
Lecz orkowie wywołali wojnę Atakując miasto Throndar. Nasz bohater będzie walczył za kontynent i ludzi, ale napotka wiele przygód i przeszkód. I czy mu się uda?

Skrytpy:
- Skrypt CMS ( Środkowe Menu ) by SteveMariano
- Game Over Menu by Moon$
- HUD by Marlos Gama
- Dzień i Noc by KGC
- Menu System Options ( Nie znam autora )
- ABS by Vlad
- Save Game Folder by TagTeam
- Shadow by Minto

Kiedy będzie DEMO?:
- Tego sam nie wiem, ale wydaje mi się że w listopadzie będzie.

Screeny:
Spoiler:

Menu


Domek Remer'a Wnętrza


Las nad rzeką


Angius - Wto 13 Wrz, 2011 19:54

Fabuła dość... Huh... No taka... No jest, po prostu jest. Fabuła jest. Kropka. Nic więcej o niej powiedzieć nie można, bo ona tylko istnieje.
Skrypty? Niezły dobór, nie powiem. Acz gorzej z grafikami - jedziesz na podstawowych. Właściwie to chyba tylko windowskin zmieniłeś...

Tilesety równiez podstawowe, zdecydowanie in minus. Chyba jedyna dobra gra na RTP jaką widziałem, to Opowieści z Asgun... Mapki same w sobie niby ładne i schludne, ale...
Myślałem, że pani Perspektywa może spokojnie leżeć w grobie, bo już tyle kaszanek na UF ją zabiło. Teraz jednak ponownie obraca się w grobie widząc schodki w tym domu :mrgreen:

Może coś z tego być, gdyby nie ta nijakość. Bo fabuła jest. Mapki są. Ale epitetów do nich nie da rady znaleźć, ta gra po prostu jest. Niczym nie zaskakuje, nie jest niczym nowym... Istnieje, ot co.

ReyosPL - Sro 14 Wrz, 2011 17:03

Nie zgodzę się bo Charactersy są nie standardowe! Mam Chary znalezione w necie
Finwe - Sro 14 Wrz, 2011 18:54

Zgadzam się z Angiusem w sprawie tych grafik, ale nie można od tak wywalać TilE do każdej mapy. W każdym razie gra zapowiada się nieźle ale nie powala. Ot standardowa pozycja. Ocena: 6/10
ReyosPL - Czw 15 Wrz, 2011 14:15

WOW dzięki za taką dobrą ocene
Finwe - Czw 15 Wrz, 2011 15:06

Taka średnia. Opowieści z Asgun to nie są ale też to nie są to "Kartofle".
Finwe - Czw 15 Wrz, 2011 16:54

Nie nie mam. Ale z tymi kartoflami to była beznadzieja. Ktoś to wydał na początku sierpnia, fabuła taka że jakiś dzieciak szuka worku z ziemniakami. A co do gry nawet pogram, bo mnie zachęca sam tytuł nie wiem czemu.
ReyosPL - Czw 15 Wrz, 2011 17:43

Czyli mój projekt nie jest słaby ale też nie jest świetny? Jest taki Dobry? Taki Dobry projekt?
Feniks - Czw 15 Wrz, 2011 18:01

Za bardzo się przejmujesz opiniami innych, przez to możesz stracić wolę twórczą. Tak, gra jest w porządku i fabuła również może być. Wszystko zależy od ambitnie lub nijak przedstawionej gry. Powodzenia :->
ReyosPL - Pią 16 Wrz, 2011 14:29

Ok ktoś się jeszcze wypowie?
Aruka21 - Pią 16 Wrz, 2011 19:18

Może ja.
Gra zapowiada się (jak dla mnie) na mały hicior. tylko tak jak powiedzieli moi przedmówcy, przydały by się inne grafiki (grafika bohatera jest fajna). Proponuję jeszcze skrypt Thomas edison dzięki któremu nadasz "tajemniczości" i klimatu niektórym mapom :-D
Moja ocena: 7,5/10

ps. proszę nie rezygnuj z tego projektu.


Pozdrawiam Aruka21 ;-)

ReyosPL - Nie 18 Wrz, 2011 13:39

Nowe Skrypty:
Thomas Edison VX by BulletXt
Podział przedmiotów by Ozzma
Muzyka:
World of Warcraft
Heroes and Magic IV i V
The Witcher ( Wiedźmin )
World of Goo
Wielkość przy wszystkich modyfikacjach i 24 mapach:
106 Mb
Non RTP

Aktualizacja Danych :P

Finwe - Nie 18 Wrz, 2011 17:24

WORLD OF GOO!!! GOOO!!!
Widać że aspirujesz na robienie dużego projektu (patrząc na rozmiar ) Jak mówił Aruka: Mini Hit. Czekam na demo.

EDIT: Czy mi się wydaje czy wszyscy używają tego windowskina? Ja używam, koledzy używają, ty też.

ReyosPL - Sro 21 Wrz, 2011 18:09

Mało osób się wypowiada
Aruka21 - Czw 22 Wrz, 2011 19:51

Zarzuć nowe screeny to więcej osób się wypowie.
Christo - Nie 25 Wrz, 2011 07:11

A więc teraz ja się wypowiem. Menu standartowe. Mapy według mnie są kiepskie. Najbardziej zaszokowała mnie jedna rzecz: Te dziwne schody w domku. W lesie dodaj animację spadającej wody przy wodospadzie i więcej detali terenu. Fabuła jest, bo jest.

Moja ocena za całokształt: 4/10

ReyosPL - Nie 25 Wrz, 2011 12:59

WTF!!! Te screeny są tak stare ze aż boli! zaraz wrzuce nowe
Kiniaq - Nie 25 Wrz, 2011 14:04

Wrzucaj, wrzucaj. Screeny świadczą o poziomie projektu :->
ReyosPL - Nie 25 Wrz, 2011 14:06

Screeny:
Spoiler:

Menu


Domek Remer'a Wnętrza


Góry Samarath


Las w północnej części kontynentu.


Christo - Nie 25 Wrz, 2011 14:17

Tak więc ocenie nowe :D

Screen 1: Zwykle menu
Screen 2: Domek lekko pustawy
Screen 3: Brak efektu wodospadu o czym pisałem wcześniej! WTF po prawej stronie!
Screen 4: Nawet... Nawet...

Przyłóż się trochę...

Kiniaq - Nie 25 Wrz, 2011 14:49

Moja ocena:

1. screen - Ładnie dopasowany Title - 7/10
2. screen - Domek niczym się nie różni od wcześniejszego, poza światełkami i poprawionymi błędami - 4/10
3. screen - [quote="Christo"]Brak efektu wodospadu! WTF po prawej stronie![quote] mimo tego las wymapowany nawet ładnie 6/10
4. screen - Drzewa na górze i na dole to prostokąty, ale ta mapa ma klimat - 6/10

ReyosPL - Pon 26 Wrz, 2011 15:44

Christo napisał/a:
Tak więc ocenie nowe :D

Screen 3: Brak.......wcześniej! WTF po prawej stronie!

Przyłóż się trochę...


Ale co WTF??? Drzewa? To takie specjalne Tilesy.

krulszamanuw - Pon 26 Wrz, 2011 17:59

Tak . Szczerze powiem że gra może być dobra, i taka będzie jak się do niej przyłożysz ;)
Po screenach widać że przykładasz się do projektu.
Pamiętaj samo wykonanie mapek niewiele wpływa na ocene( no dobra większym procentem) ,także chciałbym się spytać czy będą questy poboczne?
Czy fabuła będzie prostoliniowa czy nie?

Ogólnie 3mam kciuki na to że projekt wyjdzie.
Demko będzie mile widziane ;)

Yoroiookami - Pon 26 Wrz, 2011 21:24

ReyosPL - koledze chodzi o to, że na trzecim screenie po prawej stronie skały kończą się dosyć nietypowo... :ahoy:
ReyosPL - Sro 28 Wrz, 2011 17:21

Christo napisał/a:
Tak więc ocenie nowe :D

Screen 1: Zwykle menu
Screen 2: Domek lekko pustawy
Screen 3: Brak efektu wodospadu o czym pisałem wcześniej! WTF po prawej stronie!
Screen 4: Nawet... Nawet...

Przyłóż się trochę...


Poprawiłem Wodospad. Jest Animacja... Ale Screenu nie chce mi się wrzucać :)

ReyosPL - Czw 29 Wrz, 2011 13:05

Aktualizacja Informacji:
Gra po odchudzeniu waży: 93 Mb ( wcześniej ważyła 116 Mb).
Własne Creditsy na podstawie Tileset.
42 Mapki
Czas gry: 21-30 Minut
I to tyle...

Fuck! Sry za post pod postem

Ozzma - Czw 29 Wrz, 2011 16:34

Gra niby zapowiada się bardzo porządnie, jednak po jakiego ten ABS? Na szczęście projekt nie ujrzał jeszcze światła dziennego :-P
krulszamanuw - Czw 29 Wrz, 2011 17:11

40 mapek i tak mało screenów?
Zarzuć czymś więcej Reyos :)

ReyosPL - Czw 29 Wrz, 2011 19:56

Ozzma napisał/a:
Gra niby zapowiada się bardzo porządnie, jednak po jakiego ten ABS? Na szczęście projekt nie ujrzał jeszcze światła dziennego :-P


Dla mnie gry z ABS ( Walka w czasie rzeczywistym ) jest lepsza.
Klimat Gothica bo walczysz na mapie.

ReyosPL - Pią 30 Wrz, 2011 16:05

Feniks napisał/a:
Następny gothic się znalazł... Nawet nie wiesz ile taki abs ma wad.
//wygaśnie


Wymień 5 Wad

Solo Lee - Pią 30 Wrz, 2011 16:42

Ja wymienię 5 wad abs:

1) RUBY
2) RUBY
3) RUBY
4) RUBY
5) RUBY

Zazombik - Pią 30 Wrz, 2011 17:18

Czas gry: 21-30 Minut

WTF ? 40 map i półgodziny gry ? I jeszcze to porównanie do Gothicka. Może trochę za wysokie progi ? Gdyby nie ten czas gry, to jedna z ciekawszych gier.

Solo Lee - Pią 30 Wrz, 2011 17:31

Zazombik napisał/a:
40 map i półgodziny gry ?
Ja też się dziwię. Trochę ponad minute na każdej mapie? NIEMOŻLIWE!
Zazombik - Pią 30 Wrz, 2011 17:35

Speedrun :lol: Diablo też można przejść w kilkanaście minut.
Vrona - Sob 01 Paź, 2011 07:07

Solo Lee napisał/a:
Ja wymienię 5 wad abs:

1) RUBY
2) RUBY
3) RUBY
4) RUBY
5) RUBY

:cojest:
Dlaczego usunąłeś skile?Walka będzie ograniczała się do bezmyślnego naciskania jednego klawisza?Jeszcze tylko w kilka takich gier pogram i moja klawiatura zostanie bez klawisza ataku. :-PP

Solo Lee - Sob 01 Paź, 2011 07:14

Nie wiem o co ci chodzi ale jak chcesz dostaniesz trochę kamienia.

Vrona - Sob 01 Paź, 2011 08:36

To,że ruby nie jest żadnym minusem.
[offtop]Jak będę chciał kamienia do poproszę. XD[offtop]

ReyosPL - Sob 01 Paź, 2011 11:52

Moim zdaniem ta gra z Skillami będzie zbyt łatwa...
Popieram gwrona1 Ruby to żaden minus.
Naprawię to z tymi 40 mapami i większym czasem gry...
Aha!!!!
ja przechodzę grę w jakieś 30 minut wam to może zająć 15 minut dłużej...
Ja znam gdzie co i jak... a wy nie....
Np. jest moment że trzeba odgadnąć Hasło. Mi zajęło to 20 Sekund bo je znam a wam może z 5 minut
Trzeba znaleść Domek ja wiem który to wam to może zająć dłużej...

Vrona - Sob 01 Paź, 2011 11:58

ReyosPL napisał/a:
Moim zdaniem ta gra z Skillami będzie zbyt łatwa...

E tam.grałem w coś takiego ze skillami i wcale nie było tak łatwo.Czasami musiałem z 3 razy nawalać z umiejętności i dopiero przeciwnik padł...

krulszamanuw - Sob 01 Paź, 2011 11:58

No właśnie. Dlatego przed oszacowaniem czasu gry ,nie gra się samemu,bo jak wspomniałeś ty już jesteś "Ogarnięty we wszystkim",ale daje się komuś z otoczenia: bratu,siostrze,koledze itp. Następnie pisze się ile czasu zajęło im przejście tego.
ishizaki1 - Wto 04 Paź, 2011 12:59

krulszamanuw napisał/a:
ale daje się komuś z otoczenia: bratu,siostrze,koledze itp.

lub testerowi :P

Ogólnie projekt zapowiada się ambitnie, mapy przy dociągnięciu, dodaniu paru dodatków ( Thomas Edition, Shadow itd. ) mogą być bardzo ładne. Zarzucaj w miarę często screenami, żeby zachęcić do grania :)

Btw. Dlaczego niektórzy krytykują RTP ??

ReyosPL - Wto 04 Paź, 2011 14:28

Screeny:
Spoiler:

Menu


Domek Remer'a Wnętrza


Góry Samarath


Las w północnej części kontynentu.


Miasteczko Thondar


Miasto Elordaf


Dom Mieszkańca Thondar: Pierwszy Quest


W lesie Pirkoków: Drwal daje Napój Hp


Finwe - Wto 04 Paź, 2011 14:37

Brawo, brawo. Teraz to Ci się udało. Daj sobie tylko jakieś inny Title, na przykład obrazkowy.
ReyosPL - Wto 04 Paź, 2011 14:58

Aha usunąłem Dzień i Noc i dałem ciemniejszy ekran Screeny 7 i 8...
Lepszy klimat :)

krulszamanuw - Wto 04 Paź, 2011 15:47

Szczerze to ja już gdzieś te screeny.... Hmmm... Aha już wiem.
Dobra co do screenów to mogą być ,ale ten dom na 6 screenie jest dosyć pusty, a miasto Thondar jest takie no 'suche' ...
Czekam na dalsze wieści z gry.
Tak apropo ,to dobrze zrobiłeś że się pozbyłeś tego 'dnia i nocy'.

ReyosPL - Wto 04 Paź, 2011 17:00

Nowy screen menu:


Finwe napisał/a:
Brawo, brawo. Teraz to Ci się udało. Daj sobie tylko jakieś inny Title, na przykład obrazkowy.


Jak obrazkowy???
PS: Dajcie linka do menu obrazkowe...

Finwe - Wto 04 Paź, 2011 17:37

http://www.ultimateam.pl/...highlight=title

http://www.ultimateam.pl/...highlight=title

Opcja szukaj nie boli! Ale teraz to title jest... :shock: :shock: :shock: :shock:
Nie wiem jak ty to robisz!
On się nawet zdziwiony! http://i56.tinypic.com/2eqgimw.png

ReyosPL - Wto 04 Paź, 2011 18:43

Finwe napisał/a:
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?t=4046&highlight=title

http://www.ultimateam.pl/...highlight=title

Opcja szukaj nie boli! Ale teraz to title jest... :shock: :shock: :shock: :shock:
Nie wiem jak ty to robisz!
On się nawet zdziwiony! http://i56.tinypic.com/2eqgimw.png


Coś takiego???:

Finwe - Wto 04 Paź, 2011 18:51

Oooo! Teraz to jak pokaże kolegom to zaczną z krzeseł spadać! ;-)
krulszamanuw - Wto 04 Paź, 2011 18:53

Ja tobie osobiście polecam skrypt Moghuntera (którego także wykorzystałem w swoim projkcie) który nazywa się :
Scene Title Screen Miria

Ten otóż skrypt daje bardzo dobry efekt menu tytułowego , jest (dość) prosty do zrozumienia, a efekt jest cudowny.

ReyosPL - Sob 08 Paź, 2011 09:17

Hmm... Mam pewien dylemat.
Czy nie zakończyć pracy nad tym projektem ( ale w sensie pozytywnym)
czyli wydać już jako zakończoną wersje.
Albo wiem to będzie wersja wprowadzająca Czyli Wojownik Gindaru: Początek.
I zabrać się za Wojownik Gindaru II
Bo mam wiele pomysłów na Drugą część których nie chcę dawać w pierwszej.
Chcę zmienić Grafikę Gry Nowe Tilesy itp itd.
Moim zdaniem by to wyszło na dobre.

Vrona - Sob 08 Paź, 2011 09:45

Taaaaa,podziel grę może jeszcze na epizody po 5 minut.I jeszcze je podziel na party po 2 kb.
ReyosPL - Sob 08 Paź, 2011 13:14

gwrona1 napisał/a:
Taaaaa,podziel grę może jeszcze na epizody po 5 minut.I jeszcze je podziel na party po 2 kb.

Nie wierze że mi uwierzyłeś. To był żart przecież nie ma sensu porzucania projektu...
Ale gra będzie miała 3 części i będzie taka podobna jak Władca Pierścienie przecież Frodo w pierwszej części już nie zniszczył pierścienia tak samo w Mojej grze.

ReyosPL - Sob 08 Paź, 2011 16:54

Wierzcie mi nawet nie wiecie jakie Super zmiany czekają w Wojownik Gindaru II
krulszamanuw - Sob 08 Paź, 2011 17:19

E...? Nawet pierwszej części nie wydałeś ,a już myślisz o drugiej... Gdy pierwsza będzie dobra, wtedy dopiero zacznij myśleć o 2 części... Eh Ci ludzie...
ReyosPL - Sob 08 Paź, 2011 18:26

Nie myślę tylko planuję.
Jednak demo wyjdzię wcześniej jak wszystko dobrze pójdzie to może Jutro lub za 3 dni

ReyosPL - Sob 08 Paź, 2011 20:39

dobrych wiadomosci nie mam kur...a . znowu kur... niespodziewany format qliku kur...a mac
Vrona - Nie 09 Paź, 2011 08:02

Czyli projekt padł.
Zazombik - Nie 09 Paź, 2011 11:03

;-( A tak dobrze się zapowiadał...
ReyosPL - Nie 09 Paź, 2011 12:00

To przez tych zasranych Elektyrków zachciało się debilom prąd wyłączać!!!!!!!!
:-( :-( Dobra spróbuję was nie zawieść i zacznę od nowa niestety kur...

Finwe - Nie 09 Paź, 2011 12:24

Niespodziewany format pliku? Zrób nowy projekt i przeklej plik otwierający grę. I gotowe!
ReyosPL - Nie 09 Paź, 2011 12:29

To już próbowałem. Wczoraj całą noc siedziałem i szukałem sposobu...
A najgorsze to że tu drugi raz się zrobiło!
Pierwszy na wersji XP a teraz na VX

ReyosPL - Nie 09 Paź, 2011 12:34

Data wydania DEMA będzie opóźniona o miesiąc :-|
Zacząłem już prace od nowa. zarzucę kilka screenów są narazie 2 mapki.
Screeny:
Menu

Okno zapisu

Brzeg

Co godzinę będe robić kopie zapasową gry.

Vrona - Nie 09 Paź, 2011 13:15

No!~Ładnie,te tiles wyglądają dużooooo lepiej.
krulszamanuw - Nie 09 Paź, 2011 13:22

Zgadzam się z przedmówcą . Mapki lepiej zrobione, dobrze wykorzystaj tilesy.
ReyosPL - Nie 09 Paź, 2011 13:25

Teraz już będę dbać by ta gra wyszła dobra i aby się nie zepsuła
ReyosPL - Wto 11 Paź, 2011 17:54

Przydały by się słowa zachęty :)
ReyosPL - Wto 11 Paź, 2011 18:15

Aktualizacje Informacji:
-Nie ma orków, są ogry.
- Zmodyfikowałem prawie każde ruby użyte na potrzebę gry ( Punkty co poziom, klasa menu)
-Jest więcej mapek chyba z 5 a czas gry to około 8-5minut
PS:
Wiecie jak z statusu usunąć Mane???? Aby nie było many bo ja nie umiem :(
Screen:
Wioska Leśna Po napadzie Ogrów

Finwe - Wto 11 Paź, 2011 18:55

Reyos, fajna mapa. A co do twojego pytania- Da się! Wystarczy że znajdziesz skrypty:
-Window_Menustatus
-Window_Status
W pierwszym usuń linijkę 34: "draw actor hp" czy jakoś tak. W drugim zrób tak samo, ale zrób to w 39 linijce.

ReyosPL - Sob 15 Paź, 2011 16:00

Hmm... Proces tworzenia projektu idzie bardzo wolno bo w jeden dzień robię z 1-2 mapki.
Ale za to starannie i dokładnie.

ReyosPL - Pon 24 Paź, 2011 17:01

Aktualizacje:
- jest więcej mapek
- dodana muzyka

ReyosPL - Wto 25 Paź, 2011 18:22

Nowy Screen:
Miasto Thondar


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group