UltimaForum

Zapowiedzi gier i dema [VX] - Zakon Rubinowego Smoka

INRE - Nie 15 Sty, 2012 14:13
Temat postu: Zakon Rubinowego Smoka
Witam wszystkich. W tym temacie chciałbym przedstawić wam mój nowy projekt.
Zakon Rubinowego Smoka

Fabuła:
Spoiler:

Vermilion, kraina którą niegdyś niepodzielnie władały smoki. Dziś rządzą nią ludzie, a konkretnie król Daghorn toczący nieustannie walki z buntującymi się elfami. Krasnoludy wydobywając w kopalniach cenne surowce dla królestwa, stale atakowane są przez najeźdźców z południa... a smoki? Pięć legendarnych smoków zostało zaklętych przez magów w kamieniach, które strzeżone są przez Smoczych Strażników.
Twoja matka była strażniczką jednego ze Smoczych Kamieni. Został on wykradziony, dom spalony, a sama zaginęła. Jeśli Smocze Kamienie wpadną w niepowołane ręce może dojść do straszliwych skutków. Ty jesteś głównym podejrzanym w tym zdarzeniu.
Zakon Rubinowego Smoka jest ostatnim zakonem smoczych dziedziców. Twoją jedyną szansą na oczyszczenie się z zarzutów jest dołączenie do zakonu i odnalezienie tego kto ukradł kamień.



Bohaterowie:
Spoiler:


Ty (sam wpisujesz imię)
Rasa: Człowiek
Gildia: (dołączasz do buntowników lub ludzi króla)
Opis: Syn wiedźmy z Mrocznego Lasu, wtrącony do lochu za przestępstwo, którego nie popełnił. Zamieszany w intrygę zaginięcia Smoczego Kamienia wielokrotnie będzie zmuszony do podjęcia trudnej decyzji.



Spoiler:


Aleksander
Rasa: Człowiek
Gildia: Rycerz
Opis: Młody rycerz, który nie ingeruje w spory między buntownikami, a armią króla. Zajmuje się rozwiązywaniem problemów wieśniaków i mieszczan. Tymi problemami najczęściej bywają potwory. Nie jest jednak najemnikiem więc nie jest to jego źródłem dochodów. Jest dobrze wykształcony i potrafi dobrze władać mieczem.



Spoiler:



Lestas
Rasa: Elf
Gildia: Tropiciel
Opis: Jest jedną z najbardziej wpływowych osób wśród buntowników. Cieszy się dużym szacunkiem w swoim środowisku. Wychował się wśród natury, jest sprytny i inteligentny. Wierny elfickim ideałom jest gotów zabić każdego kto odbiera elfom ich suwerenność. Strzeże lasu i uwielbia polowania, szczególnie te w których nie zwierzyna jest celem.



Spoiler:



Gotfryd
Rasa: Człowiek
Gildia: Paladyn
Opis: Wcześniej kapitan straży w portowym mieście, później początkujący paladyn służący wiernie rozkazom króla. Na jego dom napadli buntownicy mszczący się za wsadzenie ich za kraty, choć nie popełnili żadnej zbrodni. Zabili jego żonę i dzieci, splądrowali poczym spalili dom. Do paladynów dołączył aby zwalczać tych którzy zniszczyli jego życie.



Spoiler:



Ilsa:
Rasa: Człowiek
Gildia: Czarodziejka
Opis: Czarodziejka, która przez 10 lat nauki pobierała w Zakonie Rubinowego Smoka. Jedna z najlepszych uczennic w zakonie. Uciekła z domu gdy miała 9 lat. Błąkając się po krainie trafiła pod skrzydła buntowników. Druidzi stwierdzili, że posiada nieprzeciętne moce magiczne. Przez rok uczyła się zaklęć od nich, poczym wysłano ją do zakonu aby tam pogłębiała swoją wiedzę o magii.



Spoiler:



Ulfgar:
Rasa: Krasnolud
Gildia: Wojownik
Opis: Z jednej strony typowy krasnolud: lubi wychlać, lubi okładać się z innymi po mordach, ma ciężkie dowcipy, jest skąpy i podejrzliwy wobec obcych. Z drugiej znowu strony różni się od innych krasnoludów, którzy w większości są zwolennikami ustrojów lewicowych (socjalizm, komunizm), on uważa, że demokracja to najlepsza przyszłość dla jego rasy.



Spoiler:



Roscoe:
Rasa: Niziołek
Gildia: Łotrzyk
Opis: Niziołki nie mają własnych ziem, więc najczęściej wędrują w poszukiwaniu zarobku. Roscoe szukając pracy zaciągnął się jako najemnik w armii najeźdźców z południa. Jest zwykłym psem na posyłki. Jego zadaniami są najczęściej zabójstwa i kradzieże – typowy łotrzyk. Postawił sobie mało ambitny cel w życiu – być po prostu bardzo bogatym.


Będzie jeszcze kilku. Niektóre postacie dołączają do nas w zależności od podjętych wcześniej decyzji.

Skrypty:
Spoiler:

Sideview Battle System - Enu
Requiem Upgrade
Chest Item Pop-Up - OriginalWij
Zmiana czcionki domyślnej - TagTeam
Rozszerzona bitmapa - KGC
Thomas Edison VX - BulletXt
Ring Menu VX - DouglasMF
Ikona złotej monety w Menu - MikauSchekzen
Ultimate shadow remover - rmvx.gameclover.com
Credits - MiDas Mike
Wyświetlanie nazwy lokacji - Moghunter
Nazwy zdarzeń na mapie - Woratana
Gąsienica - Trickster
Recover HP/MP/States when Level Up - Woratana
Wybór wielkości ekranu



Muzyka i dźwięki:
Spoiler:

Elder Scrolls Chapter One: The Arena
The Elder Scrolls II: Daggerfall
The Elder Scrolls III: Morrowind
Dungeon Hunter
RTP VX



Screeny:
Spoiler:


Spoiler:


Spoiler:


Spoiler:


Spoiler:



Co jeszcze?:
Spoiler:

Tworząc ten projekt kładę nacisk na klimat (mapki, muzyka) oraz na rozgałęzienia wydarzeń. Świat nie jest duży, i nie ma też wielkiej swobody jeśli chodzi o: wybór rasy, charakter, miliony zadań pobocznych. Dlatego aby nie zrobić gry całkiem liniowej i nudnej, starałem się aby fabuła mogła rozgałęziać się poprzez wasze wybory i chcę aby były one odczuwalne. Planuję na razie 4 możliwości ukończenia gry.



W skrócie:
Spoiler:

Wciel się rolę bohatera, syna wiedźmy. Rozpocznij wielką podróż w poszukiwaniu Zakonu Rubinowego Smoka. Dołącz do jednej z gildii, ucz się nowych umiejętności, walcz z różnorodnymi potworami i odnajdź tego kto skradł Smoczy Kamień i zniszczył twój dom.


Finwe - Nie 15 Sty, 2012 14:25

BRAWO! :brawa:
Nareszcie ktoś podjął się wyzwania rozgałęzienia gry!
( ja się podjąłem wcześniej, ale zaprzestałem prac nad Wojną )
Ogólnie:
Screeny są boskie :zeby:
Bardzo fajna fabuła, prosta acz dobra.
Jednak opisana trochę słabo... :-/
Trochę dużo postaci :lol2:
Czekam na demo, ocenię.
Nareszcie gra na którą warto czekać :zeby: ( po za labiryntem Melvina :lol2: )
Powodzenia :-)

Feniks - Nie 15 Sty, 2012 14:59

Ciesze się, że trafiłem na bratnią duszę! Podobnie jak ty kładę nacisk na klimat i mapy. Fabuła również jedna z moich ulubionych! Smoki to to, co kocham z świata fantasy. Dużo postaci to świetny pomysł do takich gier, ale łączy się z dużym zaangażowaniem i ciężką pracą przy samych dialogach. Chyba, że sprytnym sposobem i z uwagą(+cierpliwością) to zaplanujesz. Mapy, a bardziej klimat na nich oczywiście jest świetny, przez co wszystko wygląda przyjemnie dla oka. Mi do rozgałęziania fabuł w grach jeszcze daleko, ale życzę Tobie powodzenia. Bo oczekuje tej gry ponad resztę.

Cytat:
Nareszcie gra na którą warto czekać :zeby:

(Bo się obrażę FinweOwco :roll: )

ITAN - Nie 15 Sty, 2012 15:22

Ja już testowałam demo. Fajne, ciekawe, ale wole bardziej kolorowe gierki. Rozgałęzień w demie nie widać, ale w końcu na razie to tylko prolog gry. Powodzenia w dalszym tworzeniu. :papa:
Angius - Nie 15 Sty, 2012 15:47

Mapki parallaxowane? Czekam, czekam, będzie jakaś odmiana od crapów pokroju "Miasteczka"...
Konrad112 - Nie 15 Sty, 2012 19:05
Temat postu: Zakon Rubinowego Smoka
Screeny są naprawdę niezłe, fabuła jest taka sobie, ale opisy bohaterów są naprawdę zacne.
Ze wszystkich postaci najbardziej podoba mi się Lestas. ( Dlaczego?- Bo to Elf. )
Tak trzymaj, i powodzenia w tworzeniu. :jupi:

PaC - Nie 15 Sty, 2012 19:55

Jedno słowo, BOSKIE!

Koleś jesteś poprostu BOGIEM!

Jedna z niewielu gier w jakie zagram, 100/10 !!!!

INRE - Wto 17 Sty, 2012 16:46

Dzięki za komentarze. Zmotywowały mnie dlatego już wrzucam demo. To moje pierwsze demo jakie udostępniam przez internet. Starałem się wyeliminować wszystkie błędy ale napewno jest jeszcze wiele do poprawy. :-)

Wersje bez RTP:
Zakon Rubinowego Smoka - demo bez RTP - filesonic

Zakon Rubinowego Smoka - demo bez RTP - megaupload


Wersja z RTP:
Zakon Rubinowego Smoka - demo + RTP - filesonic

Prometherion - Sro 18 Sty, 2012 09:31

Ściągnąłem Demko i pograłem trochę. Fakt, że coś wciągnęło mnie na dłużej niż minutę już powinieneś potraktować jako niemałą pochwałę.

Mapping, który nie wywołuje mdłości, dobrze dobrana muzyka, nawet dialogi nie są nadziane wielką ilością błędów. To wszystko sprawiło, że posiedziałem przy twoim projekcie trochę dłużej niż u "konkurencji".

Ale do czego bym się przyczepił:
- Okropny windowskin, zmieńże go człowieku :-)
- Brak Dziennika jest odczuwalny, chciałbym od czasu do czasu przypomnieć sobie co mam zrobić.
- Walka, o ile nie mam nic przeciwko systemowi to jednak wolałbym oglądać inne tło, a nie rozmazaną bezbarwną plamę.
- Czcionka Tytułowa jest nieczytelna i trudna w odbiorze.

Na razie to tyle.

Finwe - Sro 18 Sty, 2012 10:43

Well i did it.
I completed the demo!
And it's so AWESOME:!:
Gate of Arkana it's much worse than this!
Ok, dobra trza wyłączyć "tryb podjaranego anglika", ale zdania wypowiedziane
powyżej dla mnie są prawdą. Ogólnie to walki nie są takie jak w "pustkowiach" :lol2:
Czyli? Walki nie zależą całkowicie od szczęścia :lol2:
Tutaj trzeba pomyśleć jak wykorzystać itemy które mamy.
( dla czepialskich zdania o pustkowiach polecam reaktywować temat o nich )
Mappingu nie ma co się czepiać. Ba! Trza nawet wychwalać :zeby:
Sposób opowiedzenia fabuły jest dooobry.
Darujesz nam nudnej podróży, fajnie trening wykonany.
A dialogi są dobre, klimatyczne, jednak zdarzają się błędy ( "rzócić" :lol2: )
Jednak najlepszy jest klimat. Muzyka go podkreśla co jest plusem bo czasami go tworzy :lol2:
Prometherion, dziennika zadań jako takiego nie ma, ale jest rozwiązanie rodem
z "Thiefstory" czyli itemy z nazwą zadania i jeszcze w opisie jego opis.
Polecałbym Ci "Przewijanie Windows_Help". Przydałoby się do dłuższych opisów.
Czcionka przy tytule też jest nienajlepsza. Windowskin zmień coś znajdziesz :-)
Ogólnie: 9.5/10. Niestety ale trochę błędów było, 10/10 nie dam :-D
Pozdrawiam, Finwe.

INRE - Sro 18 Sty, 2012 13:02

-Racja, windowskin zmienię (wiem, że jest brzydki ale miałem problem z doborem).
-Z tym dziennikiem... no cóż, teraz praktycznie każdy w rasowych rpg-ach go używa, ja mam dwa główne powody dla których go nie używam:
(1. Być może jakaś super oryginalność to nie jest, ale zawsze coś innego.)
(2. Nie mam tyle czasu aby grzebać się długimi godzinami w skryptach i kombinować, więc robię opisy zadań w przedmiotach, które to opisy bez wątpienia rozwinę, poza tym mam dość roboty z rozgałęzieniami fabuły. :-) )
-Tło w walce raczej dodam, ale mam taki problem, że nazwa lokacji mi się na to tło walki wpierdziela :-D . (może ktoś z was wie jak temu zaradzić - ewentualnie usunę skrypt na wyświetlanie nazwy lokacji.)
-Czcionka w tytule... hmm... pozwolę się z wami nie zgodzić. Przynajmniej mam takie wrażenie, że pasuje do średniowiecza, a że nieczytelna, no nie wiem... Inteligentni chyba będą wiedzieli co to za litery te z zawijasami :-P
-Sory za błędy typu właśnie "rzócić" (ale ośmieszenie :kable: ) - jakby ktoś takie właśnie błędy znalazł to prośba do was abyście je dla mnie wypisali. W wersji Full są wręcz dyskwalifikujące twórcę. Sam ich wszystkich wyłapać rady nie dam, a wcześniej testowała tylko Itan - i czegoś tego błędu nie znalazła! :-P

Aha, Finwe "Przewijanie Windows_Help", dzięki za podsunięcie pomysłu raczej skorzystam.

Pozdrawiam.

Finwe - Sro 18 Sty, 2012 13:28

Aj, jeszcze jeden błąd. Mianowicie: Kiedy mamy zabić wilki w zadaniu pisze że trza zabić 5, a trzeba 4 :-P
EDIT: Podlazłem do kota i przeczytałem że jest "podjerzany" :-P
Wiem że czepialstwo ale trza wszystko poprawić :lol2:

INRE - Sro 18 Sty, 2012 13:35

Dobrze, dobrze. Dzięki temu czepialstwu gra będzie lepsza.
Dzięki wielkie.

Lartarin - Sro 18 Sty, 2012 18:51

Aloha
Mam nieco inne zdanie od poprzedników, ale od początku.
Mapy - są porządnie wykonane, ale nie ma w nich nic nadzwyczajnego. Widząc ten tileset dostaję konwulsji. "Jedzmy "g ó w n o", miliony much nie może się mylić..."
Muzyka - Klimatyczne utworki budujące odpowiednią atmosferę. Chyba jedyna pozytywna rzecz w tej grze.
Fabuła - Nic nadzwyczajnego, wydaje się być robiona na siłę. Dialogi sztywne, betonowe, w żaden sposób nie rysujące "świata gry" jako takiego. O błędach ortofraficznych nie wspomnę...
Rozgrywka - Ta "para-rozgrywka" to majstersztyk w sztuce warzenia doskonałych proporcji ataku i użycia ajtemów... Żart.
Nie rozumiem po co wybór, skoro i tak go nie mamy...? :lol2:
Błędy - Podczas walki z bandytami, gra się zawiesiła :kable: To pewnie taki trick na Kojimę (wybacz Sensei).
Ogólnie masz "fajny" pomysł, ale trochę "niefajnie" go realizujesz. Skoro jednak liczysz na elektorat 5-10-15, to już go posiadasz. Postro :lartarin:

Finwe - Sro 18 Sty, 2012 18:57

Ok, dobra. Nie walczmy tutaj jak w temacie o systemie, ale za to mam kilka rzeczy
do twojej wypowiedzi, Lartarin.
1:Betonowe dialogi? Ok, dobra ale betonowy dialog to:
-On został zamordowany.
-To straszne. Zróbmy coś.
Widać? Zero emocji. Ale ok, co ja tam niby się znam :lol2"
2: Jest taktyka w walce. Fakt po przejściu też jest czasami na szczęście, ale nie ma aż tylu walk ^^.
3:Wyboru nie ma bo to... Prolog? Tej historii nie zmienisz.
4: Gra się zawiesiła? Cóż, to chyba "osobisty" problem bo u mnie wszystko było ok :-/

Lartarin - Sro 18 Sty, 2012 19:07

Cytat:
Ok, dobra. Nie walczmy tutaj jak w temacie o systemie, ale za to mam kilka rzeczy
do twojej wypowiedzi, Lartarin.
Nie biję..."młodszych" :lartarin:
Cytat:
1:Betonowe dialogi? Ok, dobra ale betonowy dialog to:
-On został zamordowany.
-To straszne. Zróbmy coś.
Widać? Zero emocji.
W grze ich "po brzegi"
Cytat:
Ale ok, co ja tam niby się znam :lol2"
Tu się akurat zgadza ^^
Cytat:
3:Wyboru nie ma bo to... Prolog? Tej historii nie zmienisz.
To po jakiego wybór, skoro to prolog :co:
Cytat:
4: Gra się zawiesiła? Cóż, to chyba "osobisty" problem bo u mnie wszystko było ok :-/
To problem twórcy. To on powinien zadbać, aby było dobrze.
Final Cloud - Sro 18 Sty, 2012 19:34

Zgadzam się po części z Lartarin. Czekałem na demo gry i po ściągnięciu "trochę" się zawiodłem. Na pochwałę zasługują zdecydowanie mapki oraz dobrana muzyka, bardzo klimatyczna. Co mnie jednak rozczarowało? Dialogi i fabuła. Dialogi są nudne, proste, takie drewniane. Zupełnie nie czułem emocji pomiędzy bohaterami (szczególnie pomiędzy głównym bohaterem, a jego matką). No i skoro jestem już przy głównym bohaterze, to wydaje się taki... bezpłciowy.

Fabuła... początek naprawdę świetny, a czym dalej tym nudniej. Zadania za bardzo przypominają questy z MMORPG, a grindowanie, zabijanie wilków, zbieranie grzybów itp. mają jakikolwiek sens wtedy gdy moją motywacją jest udoskonalanie swojej postaci. W singleplayerze jest to zupełnie bezsensowne.

Oczywiście to tylko moja opinia, nie chciałbym by wypunktował mnie zaraz ktoś tak samo, jak w przypadku posta Lartarin. Twórcy gry życzę powodzenia, i trzymam kciuki za udaną grę. Jest jeszcze czas na poprawki.

INRE - Sob 21 Sty, 2012 11:12

Lartarin napisał/a:
Widząc ten tileset dostaję konwulsji. "Jedzmy "g ó w n o", miliony much nie może się mylić..."
- Przecież nie zastosuję bajkowych tilesetów do takiej gry, wybrałem taki jaki będzie pasował do klimatu i świata.
Lartarin napisał/a:
Fabuła - Nic nadzwyczajnego, wydaje się być robiona na siłę.
- Nic na siłę, tak naprawdę znacie dopiero zarys fabuły, a całej nie chcę od razu zdradzać, bo nie byłoby sensu poznawania jej poprzez grę.
Lartarin napisał/a:
Dialogi sztywne, betonowe, w żaden sposób nie rysujące "świata gry" jako takiego.
- Możliwe, ale chciałem aby były łatwe w odbiorze. W sumie nie wiem co z nimi zrobić. Mogę je przecież naszprycować wulgaryzmami, mnóstwem archaizmów, mogę też pisać wierszem, ale czy jest taki sens? Gry połowa graczy wtedy nie zrozumie i trafi do mniejszej ilości. Ale nie każcie robić mi tych mangowych dialogów w stylu pokemonów czy innych bajek. (Choć wiem, że to klimaty wielu użytkowników na forum).
Lartarin napisał/a:
O błędach ortofraficznych nie wspomnę...
- Dlatego to na razie demo. Chciałem abyście mi o tych błędach pisali, bo sam wszystkich nie dam rady wyłapać.
Lartarin napisał/a:
Rozgrywka - Ta "para-rozgrywka" to majstersztyk w sztuce warzenia doskonałych proporcji ataku i użycia ajtemów... Żart.
- Suchy.
Lartarin napisał/a:
Nie rozumiem po co wybór, skoro i tak go nie mamy...?
- Ale o który wybór chodzi? Jak ten przy bandytach to się zgodzę, jak ten na samym początku to nie.
Lartarin napisał/a:
Błędy - Podczas walki z bandytami, gra się zawiesiła
- :kable: Jak masz włączonych dwadzieścia programów w tle, lub wirusy, lub za słabego kompa to gra ma prawo się zwiesić i wina nie stoi po stronie twórcy. A jakkolwiek będę się starał, na twoje czyny wpływu nie mam. Grę testowałem na trzech komputerach: Jeden mocny, drugi trochę gorszy i trzeci całkiem słaby. Tylko na słabym lekko cięła ale w rozgrywce nie przeszkadzało.

Rozumiem, że gra po prostu nie jest w klimacie każdego.

Final Cloud - Zgadzam się, że brakuje emocji w dialogach, będę nad tym pracował. Ale nie wiem co nie tak z bohaterem. Mówisz o questach z MMORPG, prawda te zadania je przypominają ale tylko dlatego, że chciałem pokazać jakie życie wiódł wcześniej bohater (a nie mógł przecież od początku mieć heroicznych osiągnięć). Myślę, że dalej będzie ciekawiej, i nie wiem też czy ukończyłeś demo, czy utknąłeś na owych questach.

Sory, że tak wypunktowałem ale musiałem napisać sprostowanie. :-) Mimo słów krytyki dziękuję za komentarze, które potraktuję jako rady. Pozdrawiam

Lartarin - Sob 21 Sty, 2012 11:47

Spoiler:

Cytat:
Lartarin napisał/a:
Widząc ten tileset dostaję konwulsji. "Jedzmy "g ó w n o", miliony much nie może się mylić..."
- Przecież nie zastosuję bajkowych tilesetów do takiej gry, wybrałem taki jaki będzie pasował do klimatu i świata.
Czyli jak ostatnimi czasy wielu, okej.
Cytat:
Lartarin napisał/a:
Fabuła - Nic nadzwyczajnego, wydaje się być robiona na siłę.
- Nic na siłę, tak naprawdę znacie dopiero zarys fabuły, a całej nie chcę od razu zdradzać, bo nie byłoby sensu poznawania jej poprzez grę.
W takim razie, zarys fabuły zdaje się być robiony na siłę...
Cytat:
Lartarin napisał/a:
Dialogi sztywne, betonowe, w żaden sposób nie rysujące "świata gry" jako takiego.
- Możliwe, ale chciałem aby były łatwe w odbiorze. W sumie nie wiem co z nimi zrobić. Mogę je przecież naszprycować wulgaryzmami, mnóstwem archaizmów, mogę też pisać wierszem, ale czy jest taki sens? Gry połowa graczy wtedy nie zrozumie i trafi do mniejszej ilości. Ale nie każcie robić mi tych mangowych dialogów w stylu pokemonów czy innych bajek. (Choć wiem, że to klimaty wielu użytkowników na forum).
Skoro możliwe, a ty możesz...
Cytat:
Lartarin napisał/a:
Rozgrywka - Ta "para-rozgrywka" to majstersztyk w sztuce warzenia doskonałych proporcji ataku i użycia ajtemów... Żart.
- Suchy.
To go zwilżyj w walce...
Cytat:
Lartarin napisał/a:
Nie rozumiem po co wybór, skoro i tak go nie mamy...?
- Ale o który wybór chodzi? Jak ten przy bandytach to się zgodzę, jak ten na samym początku to nie.
I wszystko jasne :co:
Cytat:
Lartarin napisał/a:
Błędy - Podczas walki z bandytami, gra się zawiesiła
- :kable: Jak masz włączonych dwadzieścia programów w tle, lub wirusy, lub za słabego kompa to gra ma prawo się zwiesić i wina nie stoi po stronie twórcy. A jakkolwiek będę się starał, na twoje czyny wpływu nie mam. Grę testowałem na trzech komputerach: Jeden mocny, drugi trochę gorszy i trzeci całkiem słaby. Tylko na słabym lekko cięła ale w rozgrywce nie przeszkadzało.
Nie pisałeś, że jesteś medium... Następnym razem włączę 21 programów, ale z drugiej strony jak przy 20 się wiesza...
Cytat:
Rozumiem, że gra po prostu nie jest w klimacie każdego.
On to rozumie :jeeej:


Co do gry, to jakby nie było, ważne że się robi :lartarin:

INRE - Nie 29 Sty, 2012 13:21

Poprawiłem niektóre elementy gry, oto kilka z nich:
- błędy ortograficzne itp. (myślę, że nie wszystkie, a poza tym im dalej tworzę tym więcej kolejnych się pojawia)
- nowy windowskin (chyba ładniejszy, ale to już wy oceńcie)
- w głównym menu powiększyłem tytuł (czcionka dalej ta sama, ale łatwiej rozczytać)
- tło w walce
Screeny:
Walka i skórka wcześniej
Spoiler:


i teraz
Spoiler:



Menu główne wcześniej
Spoiler:


i teraz
Spoiler:

Title będzie edytowane bo wciąż nie spełnia do końca moich oczekiwań.


Prace nad Fullem idą dobrze jestem w połowie Aktu I. Gra będzie podzielona na Prolog, trzy akty i epilog. Ogólnie długa chyba nie będzie. Ludzie nie mają dzisiaj zbyt wiele czasu aby grać, dlatego planuję aby czas gry wynosił ok. 10 godzin.


Megaupload i filesonic gdzie zamieściłem demo nie działają, więc na razie pobrać go nie można. Niedługo chcę wstawić nową wersję dema z kilkoma dodatkowymi scenami. Planuję też wrzucić coś o swoim projekcie na YT.

Final Cloud - Nie 29 Sty, 2012 20:55

Cytat:
Ogólnie długa chyba nie będzie. Ludzie nie mają dzisiaj zbyt wiele czasu aby grać, dlatego planuję aby czas gry wynosił ok. 10 godzin.


...
Jak na RPG Makera to bardzo dużo, albo mi się tak tylko wydaje. :P
Sporo też zależy od tego ile będzie fabuły, a ile bicie mobów do questa.
Zmiany ogólnie na plus oczywiście. Z tym tłem niezły pomysł, ale wykonanie, hmmm. Może lepiej tak screena zrobić by postać nie stała na drzewie. :D

INRE - Nie 12 Lut, 2012 17:41

Jestem w trakcie dalszego tworzenia...

Jednak pojawił mi się problem i nie wiem czego to jest wina.
Zaczęło momentami wywalać z gry, konkretnie "RGSS player przestał działać". Nie wiem co może być nie tak ( czy coś z bibliotekami, czy coś z makerem, czy coś z którymś ze skryptów, czy wina systemu, - viste mam jak coś ). Ale wcześniej nie wywalało, więc za cholerę nie wiem co zrobić.

Co do projektu mam zamiar po wyeliminowaniu tego błędu wysłać go do testerów, po czym wydać nowe, poprawione demo.

Przy okazji szukam jeszcze kogoś chętnego do testów.

Zazombik - Nie 12 Lut, 2012 21:37

Ustaw rpg makera tak jak w tutku Ayene, jest gdzieś na forum. Ja jestem chętny do testów
:omgomg:

INRE - Sob 25 Lut, 2012 16:26

Coś nowego.
Pokażę wam jak mniej więcej wygląda świat gry (kontynent) i kilka lokacji.

Vermilion - mapa kontynentu
Spoiler:


Na razie jeszcze nie ma wszystkich elementów. Mapa będzie edytowana.

Port Eten - pierwsze miasto jakie zwiedzimy
Spoiler:



Podgrodzie Królewskiego Miasta - stolicy królestwa
Spoiler:



Arz-Agan - krasnoludzkie miasto
Spoiler:



Leater - wioska na bagnach
Spoiler:


Zazombik - Sob 25 Lut, 2012 19:25

Mapki ładne, tylko domki mało różnorodne. Poszukaj jakiś innych tilesów dachu. Sugerowałbym też zmienić mapę świata, jest mało "klimatyczna" w porównaniu z resztą.
Diablo - Sob 25 Lut, 2012 19:40

Brawo! Jesteś genialny! Myślę, że Lartarin w wielu rzeczach ma rację, ale bez podstawy wyżywa się na twojej grze. Mam małą prośbę. Podeślij mi na PW tile bo ja takiego nie mogę znaleźć a jest bajeranckie. A co do gry wracająć:
Fabuła : 9.5/10 (ocena taka dlatego że napisałeś że to nie końcowa fabuła)
Screeny : 10/10
Bohaterowie : 8/10 Trochę mi się sztywni wydają ale to chyba tylko na razie.
Skrypty : Nie oceniam skryptów, ponieważ SKRYPT to tylko dodatek, a bez niego grać się da. Ja na przykład używam skrypty ale nie lubię zmieniać Tile.

Czekam na pełną wersję i na więcej takich osób jak ty! :-D

A i zastanowię się nad zrobieniem fanclubu gry na NK :-PP

Finwe - Sob 25 Lut, 2012 20:04

Wypowiem się o dodatkach tylko jednym zdaniem:
DAJ DEMO! :lol2:

Amelanduil - Sob 25 Lut, 2012 20:58

Ja wiem, na tych screenach jest lekka dysproporcja okien i ścian w stusunku do drzwi. Przynajmniej wydaje mi się, że albo drzwi powinny być większe, albo domy.
Finwe napisał/a:
Wypowiem się o dodatkach tylko jednym zdaniem:
DAJ DEMO! :lol2:
Finwe, podawał wcześniej linki do dema.
INRE napisał/a:
Dzięki za komentarze. Zmotywowały mnie dlatego już wrzucam demo. To moje pierwsze demo jakie udostępniam przez internet. Starałem się wyeliminować wszystkie błędy ale napewno jest jeszcze wiele do poprawy. :-)
Podawać podawał, fakt, ale hostingi wygasły, także prośbę kieruję do autora, żeby wrzucił na lepszy hosting ^^
Nie ocenię więc na razie dialogów, które ponoć są sztywne. Chyba że przytoczy tu ktoś fragment xP

INRE - Nie 26 Lut, 2012 13:10

Dzięki wam za wyrażenie opinii.

Ok rozumiem co poprawić w mapkach. Okna w domkach i nowe dachy dać.

Mapa świata miała tylko pokazać wam mniej więcej gdzie co jest. Szczerze mówiąc nie wiem czy w grze będzie jakoś użyta.

Ale robi mi się pomału mętlik w głowie, przez to, że zdania są bardzo podzielone. Jedni mówią, że fabuła dobra, a bohaterowie słabi. Inni zaś na odwrót, a jeszcze inni mówią, że wszystko dobre, z kolei następnym wszystko się nie podoba. Ale luz, to tylko opisy, jak będzie zobaczycie dopiero w praktyce.

Co do dialogów nie są ponoć sztywne, a "betonowe" :-P . (Zobaczycie jak zagracie w nową wersję dema). Jak już pisałem wcześniej, chciałem aby były łatwe w odbiorze.

Nowe demo już niedługo. Muszę poprawić jeszcze kilka błędów i wysłać grę do testerów.

A tym czasem:

Zapraszam was do zobaczenia filmiku o mojej gierce.
http://www.youtube.com/watch?v=rmKirUQaEAU

Wiem, że nie jest najwyższych lotów.

Czekam na kolejne komentarze.

Pozdro.

Diablo - Nie 26 Lut, 2012 17:09

Dalej ciągnij fabułę tylko rozwiń "BYCIE BOHATEREM GRY"!
Ps. Mogę liczyć na Tile?

Finwe - Nie 26 Lut, 2012 17:51

Amelku, ale jam jest beta tester. I czekam na nowe.

//Wygaśnie.

Amelanduil - Pon 27 Lut, 2012 19:53

Solomon Lee napisał/a:
Nie rozumiem, dlaczego stosujecie tak wolną szybkość chodzenia - przecież ludzie nie maja na to czasu.
Wiesz, może to tylko moja opinia, ale dziwne jest, jak bohater biega po mapie z prędkością światła.
INRE - Sob 10 Mar, 2012 17:13

No dobra, kończę demo v2.0 Zakonu.
Grę chcę niedługo wysłać do testerów, ale mam mały problem.
Właściwie kontynuacja mojego wcześniej wymienionego problemu. "RGSS2 player przestał działać". Otóż używam Tankentai Sideview Battlesystem v. 3.3d, a jak dodam do walki skrypt na tło to wywala mi błąd. Jak nie ma tła walki działa wszystko w porządku.
Czy skrypty te gryzą się? I czy można na to zaradzić?
Dużo szukałem ale nic nie mogłem znaleźć, a nie chcę zakładać nowego tematu.

rywalek - Sob 10 Mar, 2012 21:02

Ja się wypowiem na temat gry:
Gra wydaje się bardzo fajna.
Fabuła jak dla mnie ciekawa, dużo ciekawych bohaterów.
Najbardziej rażą mnie mapki - chodzi mi tu o rozmiar drzwi w stosunku do reszty domu. Strasznie jest to dla mnie nieestetyczne.
Ale pamiętaj - to tylko moje skromne zdanie ;)
Kontynuuj, czekam na wydanie gry!

misio4789 - Pon 19 Mar, 2012 21:23

Mógłbym spytać o ten tileset bo bardzo fajny. ;-)
INRE - Sro 21 Mar, 2012 21:54

Wprowadziłem kilka usprawnień w grafice. Najważniejszą zmianą jest to, że poprzez sklejenie tilesetów dodałem kilka nowych elementów jak dachy, ściany, kominy czy pomniejszone okna. Edytowałem też czcionkę w Menu Głównym.
Zobaczcie sami jak te zmiany wyglądają:
Podgrodzie Królewskiego Miasta:
Spoiler:


Strona tytułowa:
Spoiler:



A tu jeszcze dwa screeny z dalszych prac nad projektem.
Obóz Buntowników:
Spoiler:


Spoiler:


Finwe - Czw 22 Mar, 2012 07:37

*le paczy na swoje mapy, le paczy na jego mapy,
le paczy na swoje mapy, le paczy na jego mapy,
le paczy na swoje mapy, le paczy na jego mapy*
Szczerze - robiąc tak zawaliste mapy tylko zawstydzasz
wielu userów. I ja chcę żebyś zrobił i dał nam kolejne demo
( nam czyli beta-testerom ). A, tylko 1 błąd mnie trochę razi.
Używasz zastawionych okienek jako kominów. Jeśli już to
obniż dym, bo to nie przenika przez ścianę.

ITAN - Czw 12 Kwi, 2012 10:19

Cześć. Muszę Ci powiedzieć, że twoja gra jest jedną z lepszych gier na VX. :zeby:
Powodzenia. :ok:

tracersgta - Czw 12 Kwi, 2012 12:28

Bardzo ładne mapy... Jakiego tileseta używasz? Tylko znajdź obraz komina, bo ci się z okien kopci :-P
Diablo - Sob 14 Kwi, 2012 18:02

Jesli mam byc szczery to nie bede dawal ocen tylko powiem ze gre juz porownuje do Dragon age.
INRE - Sob 21 Kwi, 2012 16:10

Witam, Was, Ultimowicze.
Po długich testach i poprawkach wracam z demkiem V2.0 Zakonu.

Chciałbym tylko z góry przeprosić za wszelkie błędy, których wraz z testerami nie zdołałem wyłapać i tu prośbę kieruję do was, graczy, abyście pisali mi o wszelkich problemach.

DEMO
Wersja bez RTP
Zakon Rubinowego Smoka - demo v2.0

Wersja z RTP
Zakon Rubinowego Smoka - demo v2.0 + RTP

Podziękowania dla testerów:
-ITAN
-Finwe
-Zozambik
-Nexis

___________________________________________________________________________

Proszę o dodanie tego do pierwszego posta:

Zapraszam was do zobaczenia filmiku o mojej gierce.
http://www.youtube.com/watch?v=rmKirUQaEAU

DEMO
Wersja bez RTP
Zakon Rubinowego Smoka - demo v2.0

Wersja z RTP
Zakon Rubinowego Smoka - demo v2.0 + RTP

Podziękowania dla testerów:
-ITAN
-Finwe
-Zozambik
-Nexis

Roki132 - Nie 22 Kwi, 2012 14:53

Pobrałem, zagrałem i mam tylko 1 do powiedzenia:
Zaje*****!!!!! Od dawna, żadna gra mnie tak nie wciągnęła, 40 minut doskonałej zabawy.
Fabuła mi się podoba, do map zastrzeżeń nie mam, wszystko jest fajowe.
Tylko 1 zastrzeżenie: Czasami, przy wyborze przed napisami są puste prostokąty(jak na gg japońskie znaki), co prawda nie przeszkadza w rozgrywce, ale przydałoby się to naprawić.
Ogólnie czekam na kolejne demo i tak na przyszłość, w następnej części, na początku mógłbyś zrobić, czy kontynuować (od tej scenki z wyborem gdzie się wybiera z kim chce się iść) czy od początku, gdyż mimo iż fajnie się grało, nie chce się od nowa przechodzić :D .
Życzę powodzenia.

RalofTemerczyk - Nie 22 Kwi, 2012 18:36

Przeszedłem całe demo i...
To była godzina świetnej zabawy. Dołączyłem do Lestasa ( elfa ) i myślę, że zrobiłem dobrze. A teraz ocena...
Grywalność: 10\10 - jest to, co w rpg typowe - walka, emocje i wybory.
Grafika - 10\10 - inq tileset. Też używam.
Muzyka - 10\10 - bardzo ładnie dobrana, polecam ci jeszcze wiedźmina i warcrafta.
OGÓLNIE - 10\10
A propo do przedmówcy.
Możesz jeszcze przekopiować save.

Viuu - Nie 22 Kwi, 2012 19:45

Przeszedłem całe i powiem, że gra całkiem niezła.

Fabuła: 8/10 (Jak na razie nie jest ona jakaś niesamowita :P)
Dialogi: 7/10 (Dialogi czasem są trochę dziwne)
Muzyka: 6/10 (Średnia - nie jest zła, ale nie jest też jaka niesamowita)
Grafika 8/10 (Całkiem nieźle to wygląda ^ ^)

Ogólnie: 7,5/10

Czekam na pełną, bo nie mam w co grać :P

fredi250 - Pon 23 Kwi, 2012 19:51

Super się zapowiada nie mogę się doczekać aż wyjdzie możesz napisać
datę premiery gry

Hubid - Pon 23 Kwi, 2012 22:22

Pobrałem, zagrałem i muszę przyznać, gra jest świetna.
Fabuła: 10/10
Mapping: 9.9/10(dym z okien...)
Grafika: 10/10
Muzyka: 10/10
Walka: 10/10
Ogólnie:15/10
Czekam na dalsze dema!

Abercjusz - Wto 24 Kwi, 2012 09:17

Cudna , piękna , boska gra!!!
Fabuła:10/10(Nieźle.)
walka:9/10(Takentai yeah!)
mapping:9,5/10(Pół punkta odjąłem za wielkość drzwi w stosunku do reszty domu.)
klimat:10/10(Za dość dobre dialogi i efekty.)
ciekawe rzeczy:10/10(Za sposób otrzymywania zadań.)

ogółem:24,99/25

INRE - Pon 30 Kwi, 2012 11:22

Dziękuję za wyrażenie opinii na temat gry.
________________________________________________________________________

Cytat:
40 minut doskonałej zabawy.

Tylko 40 min? Szybko. Myślałem, że 1h z hakiem jest :-)

Cytat:
Czasami, przy wyborze przed napisami są puste prostokąty(jak na gg japońskie znaki), co prawda nie przeszkadza w rozgrywce, ale przydałoby się to naprawić.

Nie wiem dlaczego. U mnie nic takiego nie ma, a testowane na 3 kompach.

Cytat:
Ogólnie czekam na kolejne demo i tak na przyszłość, w następnej części, na początku mógłbyś zrobić, czy kontynuować (od tej scenki z wyborem gdzie się wybiera z kim chce się iść) czy od początku, gdyż mimo iż fajnie się grało, nie chce się od nowa przechodzić :D .

Jeżeli będzie kolejne, poprawione demo, nie zostanie ukazane więcej fabuły. Ale save możesz zachować, jak wyjdzie kiedyś full.

Cytat:
Super się zapowiada nie mogę się doczekać aż wyjdzie możesz napisać
datę premiery gry

Nie mogę bo nie chcę skłamać. Nie wiem kiedy wyjdzie, bardzo chciałbym w tym roku.

Cytat:
Mapping: 9.9/10(dym z okien...)

Poprawię to ;-)

INRE - Sob 12 Maj, 2012 20:40

Przypominam o projekcie.
Dużo jest pracy nad ścieżkami do wyboru. Na razie tworzę drogę buntownika.
Mam ukonczone ok. 25% gry. Ale prace troche zwolniły.
Dodałem też kilka mini gier i qte aby urozmaicić wam grę. Będzie m.in. lowienie ryb, strzał do celu i walka na pięści.

RalofTemerczyk - Nie 13 Maj, 2012 16:09

Ja miałem 1h z hakiem. Ale mnie to wciągnęło, lecz potem ujrzałem napisy końcowe :p.
INRE - Sob 26 Maj, 2012 09:36

Nowe screeny pokazuje kilka mini gier

Walka na pięści, polegająca na wklepaniu odpowiedniej kombinacji klawiszy:
Spoiler:



Siłowanie na rękę, polega na jak najszybszym klikaniu klawisza w danym czasie:
Spoiler:



Strzał do celu, musimy po prostu trafić w środek paska:
Spoiler:



Czekam na komentarze i dla tych co jeszcze nie grali przypominam, że demo już jest, więc zachęcam do pobrania.

Roki132 - Sob 26 Maj, 2012 10:08

Świetne, czekam na następne demo.
Potrzebujesz może testera? :D .

INRE - Sob 26 Maj, 2012 10:13

Na razie testów nie ma.
Jednak jak będę wydawał nową wersję, możliwe, że będę potrzebował jeszcze parę osób. Dam ci znać jakby co. ;-)

Unnamed - Nie 27 Maj, 2012 20:58

rewelacji nie ma, jednak projekt ma zadatki na porzadna gre. czekam na wieksza wersje.
MasteR - Wto 05 Cze, 2012 07:29

Stary, wielki szacun dla ciebie tylko mam jedno malutkie pytanie :D
jaki to skrypt, że masz taki efekt świetlny w screen'ie chodzi o pierwszy screen
ogólnie za gre 9/10 :D licze na odpowiedź, bo chciałbym to wykorzystać w swoim projekcie :D !

INRE - Sro 06 Cze, 2012 15:31

Jeśli chodzi ci o te promienie to nie skrypt, tylko obrazek wyświetlony przez event.
Draconis - Sob 09 Cze, 2012 11:54

Pograłem w demo i nie mogę się doczekać pełnej wersji ;-)
Ogółem gra jest ciekawa i trzyma swój klimat. Szkoda że demo kończy się
Spoiler:


W tak ważnym momencie gdy dołączamy do buntowników lub ludzi króla.


Dźwięki i muzyka w grze jest dobra i pasuje do gry.Zobaczymy jak dalej będzie się rozwijać ta gra Moja ocena jak na razie to 9,5/10.
Powodzenia w dalszym tworzeniu gry :papa:

INRE - Sro 27 Cze, 2012 13:51

Draconis napisał/a:
Mam nadzieje że projekt nadal żyje i nie zapomniałeś o nim INRE? :-(

Prace nadal trwają, ale w przerwie tworze drugi projekt.

INRE - Nie 22 Lip, 2012 22:20

Odświeżam...
Projekt nadal żyje :-)

Mam pewne zapytanie do graczy.
Mianowicie chodzi mi o to, czy by nie dodać do gry cieni i odbić w wodzie, ale byłoby to zrobione kosztem usunięcia gąsienicy, więc nie będzie widać naszej drużyny na mapie.

Wyglądałoby to mniej więcej tak:
Spoiler:



Nie wiem, czy może odpuścić sobie te efekty, a zostawić gąsienice?

Ayene - Pon 23 Lip, 2012 08:33

Cień lepszy niż gąsienica. Ja tam głupio bym się czuła, gdyby koledzy i koleżanki nieustannie za mną biegali. No i brak odbicia w wodzie, to też poważny problem... krfiiii ;-)
Finwe - Pon 23 Lip, 2012 08:36

Zdecydowanie cień :-P
lolek - Pon 23 Lip, 2012 19:26

Jeśli te cienie poprawią wizualnie grę to jest to lepszy wybór niż gąsienica. Postacie chodzące za bohaterem nic nie dają wizualnie.
INRE - Nie 30 Wrz, 2012 16:57

Odświeżę temat...
Tak więc prace na Zakonem nie idą zbyt szybko, prawie stoją w miejscu. Jednak, nie porzucam projektu. W planach mam wiele zmian.
-Po pierwsze zastanawiam się nad zmianą tilesetu.
-Po drugie dodane zostaną efekty graficzne (wspomniane wcześniej cienie, a także mgły itp.)
-Po trzecie fabuła może ulec lekkiej zmianie. Niektóre motywy, zadania, dialogi zostaną zmienione, inne usunięte, a jeszcze inne dopisane.

Na razie tyle.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group