UltimaForum

Zapowiedzi gier i dema [VX] - Zapowiedź gry World

Laura - Wto 02 Paź, 2012 13:19
Temat postu: Zapowiedź gry World

SmoKe - Wto 02 Paź, 2012 13:37


Laura - Wto 02 Paź, 2012 13:59

dzięki za ocenę a co do fabuły zawsze można zrobić że dołączamy do help-gildii jak to nazwałeś
Finwe - Wto 02 Paź, 2012 14:11

Veni, Vidi, zjadę.
Ok... Więc od czego zacząć... Oklepana fabuła i takie tam.
A więc - zdanie po zdaniu.

Cytat:
Fabuła

to prawie jej nie ma po prostu chodzi się po mapie i pomaga ludziom


Role Playing Game - gra fabularna. W tym musi być fabuła. Jak nie ma jej (albo jest
coś typu "setki lat temu..." i nie wpływa na grę) to oznacza że to... Co? Dalej, dam jeszcze
jedną szansę. Nadal nic? To MARGONEM :lol2:
Czyli potocznie - coś w co nie chce się ludziom grać. Znając życie będą w tym luki
fabularne. Aha, jak możesz to daj ten kawałek fabuły.

Cytat:
Bohaterowie

Maria
Nasz główny bohater zaczynamy nią oczywiście w domu jest osoba pomocną i pewną siebie

Sami
Dołącza do nas jak pokonamy przywódce bandytów który wraz ze swoją szajką rozbili sobie obóz przed wejściem do wioski(pierwsza w grze). Jest spokojny, Małomówny i interesuje się książkami

Jusra Smith (Na razie tylko ona ma nazwisko bo tyko jej nazwisko pokazuje się w grze?
Jest panienką z pierwszego miasta, pomagamy jej matce zdobyć dowody że Jusra nie popełniła morderstwa po wszystkim przyłącza się do nas i razem przeżywamy wspólne przygody

Nasz główny bohater ma na imię Maria :shock:
Czy to Hiszpan? Czy to transwestyta? Nie! To kiepsko zrobiona postać.
I zaczynamy w domu. Jak zwykle.
Ok, druga postać. Popatrzyłem na skrina - do map wrócę później.
Widzę. Bandyci, jakiś gość za płotem w klatce... I strażnik na murze
jakieś 3 m dalej.
Hm, w tym świecie straż jest gorsza od strażników w Monthy Pythonie
i Świętym Graalu.
http://www.youtube.com/watch?v=eVWH01E2weA
I ta wieś z murem. Nieźle. Mur na 10 m w byle wsi.
Bogaci nawet ci wsioki.
A tak to jedziemy dalej.
Dowody że nie popełniła morderstwa? Znając życie
dialog z sądem będzie wyglądał tak:
[G]racz i [S]ędzia:
[G]: Ona jest nie winna!
[S]: Nie wieżę!
[G]: Ale rozmawiałem z pół-ślepą i prawie głuchą 100-latką mieszkającą
na drugiej stronie globu i powiedziała mi że jest mała szansa że ona może
nie być winna.
[S]: Ok, uniewinniam.
Ja to tak widzę :-D
Zostało jedno.
Mapy.
Spoiler:


Brak dachów...
Odmówmy modlitwę za S.P perspektywę.

Ok, już.
Dalej - klony, normalnie atak klonów... Jak w Star Warsach.
Pusto, jak zwykle.
Ta, to chyba tyle. Poczekamy na demo się zobaczy

Laura - Wto 02 Paź, 2012 14:28

nikt nie mówił ze to biedna wioska hehe
Laura - Sro 03 Paź, 2012 06:54

W zasadzie to mogę już dać adres do demo z RTP proszę
http://www.mediafire.com/?h726e4dsyl1l5lb

a tutaj bez RTP
http://www.mediafire.com/?2de55d55a8md5o0

W grze znalazł się nowy skrypt a konkretnie rozdawanie punktów co level

proszę także o wskazanie ewentualnych błędów które trzeba poprawić
życzę miłej gry

kolkav5 - Sro 03 Paź, 2012 18:24

Hej ho.
Gra jak na 1 grę to NAWET MOŻE NORMALNA. :->

Mapy nieco puste, elementy się powtarzają ale nie jest źle.
Zrób jakąś fabułę np. Na początek nic się nie dzieje i pomagasz ludziom a później cię złapali i wywieźli i tam cię szkolą cie na jakąś wojowniczkę i tak dalej.

Gra taka 3/5 Trochę słaba, ale jak nad nią popracujesz to może wyjdzie z tego nawet dobre COŚ.

Powodzenia! :mrgreen:

Angius - Pią 05 Paź, 2012 15:14

Pięknie, pięknie...
Już zacieram rączki :mrgreen:
Najpierw zaczniemy od screenów, które wstawię, bo nie każdemu chce się kopiować i wklejać linki:


Screen pierwszy, dzielnica handlowa.
Rynek z kamiennych płyt, ścieżki z piasku. Na moje oko powinno być odwrotnie, ale autor udowadnia nam i w dalszej części, że nie trzyma się wyznaczonych kierunków, a działa zgodnie ze swoim, wypaczonym poczuciem estetyki.
Domy wielkości trzech kratek pokazują nam, jak uboga jest ta dzielnica - w domu takim mieści się zapewne łóżko, piec i jeden mieszkaniec. Mieszkańcy zaś są blisko z sobą spokrewnieni, widzimy bowiem czterech braci bliźniaków, oraz dwie siostry bliźniaczki, co pozwala przypuszczać, że wszyscy biorą początek od tych samych rodziców. Choć czworaczki jednojajowe to prawdziwy ewenement.


Screen drugi, dom.
Oczywiście, na pierwszy rzut oka widać klasyczne przejawy gniotowatości, czyli brak rozróżnienia ściana-sufit, mamy tutaj tylko ściany. To bardzo ciekawe, że większość twórców gniotów wciąż trzyma się tego kierunku, zamiast odchodzić w stronę, np. ścian z trawy.
Ponadto widzimy również schody na środku pokoju, a także zejście do piwnicy w dywanie, widać tutaj pewną awangardę w architekturze. Zaś stoły wielkości taboretów wokół - sam bym na to nie wpadł. Po co używać tile stołu, skoro można załatwić to w ten sposób, prawda?


Screen trzeci, wejście do wioski (sprawdza) Nikokon.
Stół zasłany obrusem na środku trawnika? Ciekawe, nie powiem. Zaś więzienie? Majstersztyk! Kamienny płotek i krata, która niczego się nie trzyma. Więzień zapewne świadom jest swej winy, bo wystarczyłoby się oprzeć, by wyłamać kratę. Albo przeskoczyć przez płotek.
Ponadto widzimy bardzo ciekawą architekturę murów - zapewne są półokrągłe, gdyż nie sposób odróżnić ściany od powierzchni górnej.


Screen czwarty, atak klon... Przepraszam, karczma.
Radzę włączyć sobie odpowiedni soundtrack: http://www.youtube.com/watch?v=84KM--LyQL0
Co właściwie mógłbym poza tym powiedzieć? Klony jakie są, każdy widzi...

Co do fabuły... No nie wypowiem się no... Bo wyglądałoby to jak nocne niebo, tak usiane byłoby gwiazdkami.

Bohaterów opisał doskonale Fin, więc, co tu więcej dodawać... Pobieram i gnoję...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group