Ogłoszenie |
Administracja Forum
|
Przesunięty przez: Seivoth Sob 02 Cze, 2012 09:44 |
System VX - Stukoczące Kopytka |
Autor |
Wiadomość |
RMSmak


Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 67
|
Wysłany: Sro 19 Paź, 2011 22:08
|
|
|
Opis mnie bardzo zachęcił do grania. Mam ochotę na trochę muzy i zręcznościowego łamania palców w nietypowych dla mnie rytmach. |
________________________ RPGMaker jest tylko do JRPG. Kto tego nie rozumie niech znika precz. |
|
|
|
Ozzma


Preferowany:

Pomogła: 1 raz Dołączyła: 26 Wrz 2009 Posty: 88 Skąd: Stumilowy Las
|
Wysłany: Czw 20 Paź, 2011 14:14
|
|
|
Stukoczące Kopytka są świetne!
Bardzo się cieszę, że w końcu wydaliście pełną wersję. W latach kryzysu tym bardziej należą się Wam słowa uznania. W porównaniu do wersji Demo, to może i lepiej, że skróciliście długość plansz, teraz gra się nieco żwawiej . Mnogość opcji jest bardzo dobrym pomysłem. Mi osobiście bardzo spodobał się pomysł z opcją zapowiedzi. Tryb story jest taki w Waszym stylu, a żart tam zawarty nawet rozumiem . Ostatnie stage'e wyzwania to prawdziwy hardcore, ale nikt nie mówił, że będzie prosto. Grafika i muzyka są bezkonkurencyjne, a ja z chęcią zagrałabym w stukoczące na komórce. Szkoda, że tak się nie da . Trochę chaotyczna ta moja opinia ale wiedzcie, że macie ode mnie 9/10. Buziaczki |
________________________
 |
|
|
|
RMSmak


Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 67
|
Wysłany: Czw 20 Paź, 2011 22:04
|
|
|
Próbowałem około 4 razy, ale za żadnym razem gra nie pobrała mi się do końca. Muszę spasować. JEŚLI ktoś może niech wrzuci to na jakiś serwer np: mediafire. |
________________________ RPGMaker jest tylko do JRPG. Kto tego nie rozumie niech znika precz. |
|
|
|
Ayene


Ranga RM:

Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
|
|
|
RMSmak


Dołączył: 12 Maj 2011 Posty: 67
|
Wysłany: Czw 20 Paź, 2011 22:12
|
|
|
Dziękuje. |
________________________ RPGMaker jest tylko do JRPG. Kto tego nie rozumie niech znika precz. |
|
|
|
SaE



Ranga RM:

Pomogła: 8 razy Dołączyła: 14 Paź 2007 Posty: 189
|
Wysłany: Pią 21 Paź, 2011 10:04
|
|
|
Hje hje jednak zostało 7+. Zobacze coście wymodzili i 'walnę' komentarz ^^ |
________________________ Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^
 |
|
|
|
Rambo


Preferowany:

Dołączył: 18 Gru 2008 Posty: 35 Skąd: Wietnam
|
Wysłany: Pią 21 Paź, 2011 16:20
|
|
|
Zasysam fulla. SaE |
________________________
 |
|
|
|
SaE



Ranga RM:

Pomogła: 8 razy Dołączyła: 14 Paź 2007 Posty: 189
|
Wysłany: Nie 30 Paź, 2011 16:49
|
|
|
Fulla tak jak demo przeszedłam ^^ z palcem w du... ^_~
Rozmowy dziewczyn są hardkorowe hjehje, teksty Cixi mnie rozwalają. Cały tryb rozmów jest %#?* a w pierwszej chwili ten etap wchodzenia VS otworzył mi szczenę do ziemi. Lartarin zajefajnie dopasowała muzykę. Przypomniała mi się dzięki Wam wejściówka z PR czy Love Message hjehje kto pamięta te czasy ten jest z %#?* pokolenia ^^ Przez późniejsze utrudnienia nabawiłam się oczopląsów. Wypuścice wersję hardcore dla takich jak ja dodajcie szybkosć 5 na wszystkich planszach, wyrzućcie przedmioty, dajcie więcej bomb, czarnobiałąplanszę z czarnobiałymi kulkami i będzie... złoooooooo... coś dla mnie ^^ Szkoda że zrezygnowałyście z surivalu może gra byłaby bardziej żywotna. Tak czy siak jutro zobrazkuję swoje wyniki tylko poprawię jednego story dodatkową postacią, bo coś mnie nie zadowala ^^ I przydałaby się grywalna baza ^^
Podsumowując. Kto nie grał niech żałuje. Giera jest idealna na odstresowanie, złaszcza teraz na długie jesienno-zimowe wieczory. I przypomniam o wersji z moimi poprawkami inaczej będzie foch ^^ |
________________________ Nie ma śniegu, a na ulicach pełno bałwanów ^^
 |
|
|
|
Rambo


Preferowany:

Dołączył: 18 Gru 2008 Posty: 35 Skąd: Wietnam
|
Wysłany: Sro 02 Lis, 2011 11:43
|
|
|
Wybaczcie późną opinię, ale z czasem różnie bywa . Stukoczące Kopytka to niesamowita gra zręcznościowa, która pewnie bardzo spodoba się miłośnikom anime i innych japońskich bajek. Ja choć nie należę do takich ekstremalistów, to z przyjemnością spędziłem czas grając w tą kolorową, pełną dziwnych dialogów grę. Nie znam się na skryptach, ale pewnie kilka zostało napisanych na potrzeby tej gry . Muzyka jak pasowała mi w demie, tak i tutaj. Przyjemnie grało się przy dźwiękach młodości W trybie wyzwania, kilka ostatnich plansz jest bardzo trudnych, ale nigdy niema tak, aby wszystkim dogodzić W grze brakowało mi trochę odgłosów i . Co mogę tu więcej napisać? Nie przejawiam wybitnych zdolności manualnych, ale dawałem sobie radę praktycznie ze wszystkim. Gra chodzi jak złoto. Gratuluję! To chyba wszystko, czołem.
SaE |
________________________
 |
|
|
|
Lartarin


Ranga RM:

Pomogła: 3 razy Dołączyła: 20 Wrz 2007 Posty: 233 Skąd: Ergard
|
Wysłany: Pią 11 Lis, 2011 15:12
|
|
|
Aloha!
Chciałabym z tego miejsca serdecznie podziękować Wam za komentarze. Cieszy mnie fakt, że w Stukotki zagrało, jakkolwiek by nie było, kilka osób. Teraz wiem, że warto robić gry, choć grono ich odbiorców, jak widać z zapowiedzi na pełniaka, drastycznie się skurcza. Na całe szczęście jest jeszcze kilka wyjątków Co do samych Stukotek, to zdaje sobie sprawę, że gra dla jednych jest za trudna, dla drugich za łatwa. Jak napisałam już/gdzieś tam: "Jeszcze się taki nie narodził, co by wszystkim dogodził". Play 4 fun and all be done Sorka za żenującą puentę... Pozdrawiam prawie wszystkich ^^ |
________________________
         |
|
|
|
Verita


Dołączyła: 20 Wrz 2007 Posty: 12
|
|
|
|
tracersgta


Preferowany:

Pomógł: 45 razy Dołączył: 10 Sty 2011 Posty: 612 Skąd: mam wiedzieć?
|
Wysłany: Sob 12 Lis, 2011 11:38
|
|
|
Mi tam się wszystko podobało! Lepszej za pierony nie zrobię |
________________________ I'm a tiger! I roar. I hunt, I climb, I eat, I wash, I sleep!
Gość, jeżeli pomogłem daj "Pomógł"
 |
|
|
|
Feniks


Preferowany:

Ranga RM:

Pomógł: 62 razy Dołączył: 04 Wrz 2010 Posty: 511
|
Wysłany: Nie 20 Lis, 2011 22:17
|
|
|
Pierwsza i najlepsza gra muzyczna na tym silniku w jaką grałem
Co mi się tutaj spodobało? A no wszystko. Intro pozbawiło mnie złego samopoczucia, a gra wprawiła w relaks i przyjemność z klikania w klawisze(tak, w klawisze).
Wasze pomysły to rodzaj pewnej i pięknej odmiany. Widać, że gra była robiona ambitnie, z poczuciem humoru i z nadzieją, że reakcja gracza będzie taka, a nie inna.
Wiadomo... Każdy ma swoje wymagania, a nie każdemu dogodzisz przez co nie raz trafią się komentarze negatywne na temat jakiejś gry. Czy to muzyczna, czy rpg...
Wypowiedzieć się chciałbym co do muzyki, gdyż Lartarin, masz świetny gust, co mi się podoba i zapewne wielu użytkownikom, którzy nie tylko piszą.
Grafika jest cytując słowa Ozzmy ,,bezkonkurencyjna"
Wasze produkcje osobiście mi... Dodają wiary w siebie, ale i satysfakcji z przejścia danej produkcji. Jestem szczęśliwy, że wasz team powstał. Prawda jest taka, że(znaczy... Są wyjątki wśród twórców) wy coś robicie, a inni tylko gadają, a w rzeczywistości się nieźle opier*****ą. Pozdrawiam cały TagTeam |
________________________
 |
|
|
|
AI-RPG
Dołączył: 03 Cze 2010 Posty: 152
|
Wysłany: Nie 25 Gru, 2011 16:44
|
|
|
Pograłem sobie i przyjrzałem się dokładniej gierce ;p Jako relaksator i odmóżdżać sprawdza się i może zrobić wrażenie, ale głównie jeśli nie grało się w gry taneczne, a lubi się muzykę towarzyszącą gierkom zręcznościowym (!) Mi się kłania od razu Parappa the Rapper na PSX ;P
Na macie tanecznej to bym nie grał, bo jest mały problem. ;P Nie, że jestem otyły itp. i nie mam problemów z ruchem XD Wszelakie wyprowadzane komendy kroków tańca nie mają nic wspólnego z odgrywaną muzyką i jej tempem. Pasek komend, które musimy naciskać sobie po prostu sunie w dół własnym tempem, ale w ogóle to się nie pokrywa z tempem odgrywanej muzyki i z odgrywaną muzą. Nie są tu więc premiowane uderzenia w rytm muzyki, ale premiowane są hity kiedy komenda, którą mamy nacisnąć (np: strzałka w górę) spada i znajduje się między dwoma kreskami to wtedy dostajemy krytyka, a nie wtedy kiedy wczujemy się w muzę i uderzamy w jej kluczowe instrumenty od bitu/rytmu. ;P Nie jest więc punktowana nasza rytmika co do prezentowanych utworów, a ja początkowo się nabrałem i myślałem, że tak jest XD dopiero kiedy olałem muzykę i nie skupiłem się na niej, ale na tym, aby patrzeć, żeby kombosy znajdowały się między dwoma paskami dopiero zacząłem wygrywać. Także jest tak słuchamy sobie muzyki coś tam leci w tle w swoim rytmie, a my naciskamy na randomowe komendy kiedy znajdują się między dwoma paskami. Początkowo myślałem, że macie jakiś skrypt analizy dźwięku, który to wszystko porównuje, ale gdzie tam xd Mhm ot cała rozgrywka. Rozgrywka, która nawet relaksuje.
Zalety - można posłuchać muzyki i się trochę przy niej zrelaksować uderzając w strzałki.
Niezła oprawa graficzna, ale na poziomach jakoś taka mało oryginalna - szkoda, że każdy etap nie ma swojego własnego motywu graficznego, muzycznego i związanego z tym stylu kombinacji, które wystukujemy. Są tylko niewielkie różnice graficzne. Urozmaicenia w rozgrywce - kary i nagrody.
Wady - to nie jest gra do maty tanecznej tak naprawdę, bo to co robimy nie trzyma się tempa granej muzyki, a poziomy nie stanowią utworów muzycznych tylko naciskanie serii guziczków kiedy znajdują się między paskami w akompaniamencie utworów - rytm i tempo nie pokrywają się z tym co robimy. Mi to wyszło totalnie randomowe.
Fabuły tu jednak nie ma itd. to nie rpg, a szkoda, że to nie RPG z bitwami tanecznymi na przykład.
Ogólnie relaksująca gra dla mało wymagających amatorów gier zręcznościowych nastawionych na słuchanie muzyki w trakcie gry. tak to nazwę. Jest nieźle, ale jak ktoś lubi gry, w których ważna jest przygrywająca muzyka, ale jeśli ktoś zna gry muzyczne, może wychwycić tu pewne niedogodności z rozgrywką. Ogólnie nie dla osób, które nie grają w gry muzyczne itp.
Jak na grę muzyczną dla fanów gier muzycznych niezłe... |
|
|
|
Ayene


Ranga RM:

Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Sro 28 Gru, 2011 14:18
|
|
|
Pisałam już o tym na rmxp:
Cytat: | Noruj napisał/a: | Jakby strzałki leciały w rytm muzyki to w ogóle byłoby true epic |
Niestety oznaczałoby to ręczną konfigurację poszczególnych kulek, a skrypt jest zmontowany tak, że tworzy tylko cztery kulki na planszy, po czym każda, gdy spadnie na dół pojawia się u góry na nowo z losowym kierunkiem. Nie mam za bardzo pomysłu na to, jak technicznie miałabym uwarunkować rytm muzyki... przychodzi mi na myśl jedynie ręczna konfiguracja, a to dodatkowe procesy na planszy ;)
|
Dzięki za opinię. |
________________________
       
 |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
 |