Ogłoszenie 

Uwaga! To forum jest w trybie offline.
Wszelką pomoc uzyskasz pod adresem
forum.ultimateam.pl


Administracja Forum


Poprzedni temat «» Następny temat
Walka w czasie rzeczywistym
Autor Wiadomość
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Pią 09 Lip, 2010 12:39
Parunu, w lokacji "Wioska- Działka Bohatera" usuń zdarzenie równoległe aktywujące przełącznik nr 10. U mnie działa.
________________________


 
 
 
Parunu 




Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 24
Wysłany: Pią 09 Lip, 2010 14:28
Jesteś świetna Ayene!!! Działa! Zawsze pomożesz!!!! :przytul: :przytul: :przytul: :-D :-D :-D :-D :-D :-D .
________________________
I kto jestjest MISTRZEM?
 
 
Ziomeq 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Lip 2010
Posty: 17
Wysłany: Pon 12 Lip, 2010 08:44
Jest jeszcze nowsza wersja. Teraz skrypt występuje w 2 wersjach:
- Vampyr SBABS
- Verus Tempus Proelium
Przy okazji mam prośbę czy mógłby ktoś dodać do Versus'a paski życia i overkill z SBABS'a? Byłbym bardzo wdzięczny. :)
 
 
andzio 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 65
Skąd: Prypeć
Wysłany: Sro 14 Lip, 2010 10:06
Mam pytania bo ustawiam w broniach zasięgowych(łuki itp.) i wszystko ustawiam jak należy
a jak używam łuku to u tak mi nie strzela help! Jak by co mogę podesłać demo.
________________________
Lubię tu WSZYSTKICH!!!!!
Oprócz złych moderatorów dających bany za nic :)
szkoły.
-------------------------------------------------------
Ukończenie gry:0%
I się wszystko znowu zepsuło...co za...
==============================
A co do obrazka błędy celowe...naprawdę...
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Sro 14 Lip, 2010 11:46
andzio, dobrze by było żebyś wkleił link do dema. Na pewno szybciej doszlibyśmy do tego, co robisz źle.
________________________


 
 
 
andzio 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 65
Skąd: Prypeć
Wysłany: Sro 14 Lip, 2010 14:02
A o to demo.
http://www.megaupload.com/?d=LHDRGZI0
________________________
Lubię tu WSZYSTKICH!!!!!
Oprócz złych moderatorów dających bany za nic :)
szkoły.
-------------------------------------------------------
Ukończenie gry:0%
I się wszystko znowu zepsuło...co za...
==============================
A co do obrazka błędy celowe...naprawdę...
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 15 Lip, 2010 13:12
W skrypcie 'Requiem SBABS Standard' znajdź:
Kod:
Distance_Weapons[22] = ["$Arrow",0,6,5,45,22,23]

i zamień 22 na 12, czyli:
Kod:
Distance_Weapons[22] = ["$Arrow",0,6,5,45,12,23]

Gdyż liczba ta odpowiada za amunicję - ID strzały.
________________________


 
 
 
andzio 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Lut 2010
Posty: 65
Skąd: Prypeć
Wysłany: Czw 15 Lip, 2010 13:37
Wielkie dzięki.
________________________
Lubię tu WSZYSTKICH!!!!!
Oprócz złych moderatorów dających bany za nic :)
szkoły.
-------------------------------------------------------
Ukończenie gry:0%
I się wszystko znowu zepsuło...co za...
==============================
A co do obrazka błędy celowe...naprawdę...
 
 
MrDawnok 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Maj 2010
Posty: 217
Wysłany: Pon 19 Lip, 2010 07:53
Pytanko?
Czy można ustawić jakiekolwiek zdarzenie żeby było naszym sojusznikiem bo chciałby zrobić grę na styl Age of war(można zagrać na cda.pl)i chce tak żeby móc ustawić kierunek ruchu moich bohaterów.chodzi mi o to żeby moi goście szli w przód i walczyli ale ja nie musiał by się ruszać.

[ Dodano: Pon 19 Lip, 2010 08:58 ]
a i jeszcze chcę żeby było tak że nasi partnerzy z dróżyny znikaj tak jak potworki.
________________________



http://www.forumgalonum.pun.pl/viewtopic.php?id=5

"Bliski przyjaciel, czy to nie właściwe określenie dla kogoś, kto już przestał być bliski?"
 
 
 
chRobal 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 150
Skąd: się biorą dzieci ?
Wysłany: Czw 22 Lip, 2010 09:27
Ayene help wrzuciłem skrypt ale jak włączam grę mi się pokazuje to

Spoiler:





a w innej gdzie wszystko jest ok tylko ruchy przeciąga lub opóźnia pomóżcie
 
 
Ayene 




Ranga RM:
4 gry

Pomogła: 232 razy
Dołączyła: 18 Wrz 2007
Posty: 2424
Wysłany: Czw 22 Lip, 2010 09:57
Sprawdź czy w linijkach 229-231 nie wpisałeś jakiegoś niepotrzebnego znaku, czy zamknąłeś nawias... jak coś to skopiuj kilka linijek przed 230 i kilka po, po czym wklej do tego tematu. Zapewne modyfikując skrypt wpisałeś przypadkowo coś, co powoduje błąd.
________________________


 
 
 
Flanagan 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 181
Skąd: Ziemia
Wysłany: Nie 25 Lip, 2010 17:09
Jak uruchomić w tym skrypcie HUD bo mi się nie pokazuję :-(
 
 
chRobal 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 150
Skąd: się biorą dzieci ?
Wysłany: Pon 26 Lip, 2010 09:01
Help już ładnie wszystko glacnyk chodzi ale mi jak włączę grę to albo zarywa ruchy albo przedłuża i wszystko tnie (nawet na mapach 17x13)
________________________

 
 
Flanagan 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 181
Skąd: Ziemia
Wysłany: Pon 26 Lip, 2010 10:02
Rozwiązaniem jest anty lager, powinien być gdzieś na forum ;-)

[ Dodano: Pon 26 Lip, 2010 12:48 ]
Jak zrobić by jak strzelam to tracę amunicje bo coś dziwnie to wygląda strzelam i strzelam a amunicji tyle samo :-|
 
 
chRobal 




Preferowany:
RPG Maker VX

Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Lip 2010
Posty: 150
Skąd: się biorą dzieci ?
Wysłany: Wto 27 Lip, 2010 11:02
jam anty lagera jest nawet w skrypcie ale to nic nie daje
________________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | Template Klam by Ayene