Walka w czasie rzeczywistym |
Autor |
Wiadomość |
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Pią 09 Lip, 2010 12:39
|
|
|
Parunu, w lokacji "Wioska- Działka Bohatera" usuń zdarzenie równoległe aktywujące przełącznik nr 10. U mnie działa. |
________________________
|
|
|
|
Parunu
Dołączył: 18 Cze 2010 Posty: 24
|
Wysłany: Pią 09 Lip, 2010 14:28
|
|
|
Jesteś świetna Ayene!!! Działa! Zawsze pomożesz!!!! . |
________________________ I kto jestjest MISTRZEM? |
|
|
|
Ziomeq
Pomógł: 1 raz Dołączył: 07 Lip 2010 Posty: 17
|
Wysłany: Pon 12 Lip, 2010 08:44
|
|
|
Jest jeszcze nowsza wersja. Teraz skrypt występuje w 2 wersjach:
- Vampyr SBABS
- Verus Tempus Proelium
Przy okazji mam prośbę czy mógłby ktoś dodać do Versus'a paski życia i overkill z SBABS'a? Byłbym bardzo wdzięczny. :) |
|
|
|
andzio
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 65 Skąd: Prypeć
|
Wysłany: Sro 14 Lip, 2010 10:06
|
|
|
Mam pytania bo ustawiam w broniach zasięgowych(łuki itp.) i wszystko ustawiam jak należy
a jak używam łuku to u tak mi nie strzela help! Jak by co mogę podesłać demo. |
________________________ Lubię tu WSZYSTKICH!!!!!
Oprócz złych moderatorów dających bany za nic :)
szkoły.
-------------------------------------------------------
Ukończenie gry:0%
I się wszystko znowu zepsuło...co za...
==============================
A co do obrazka błędy celowe...naprawdę...
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Sro 14 Lip, 2010 11:46
|
|
|
andzio, dobrze by było żebyś wkleił link do dema. Na pewno szybciej doszlibyśmy do tego, co robisz źle. |
________________________
|
|
|
|
andzio
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 65 Skąd: Prypeć
|
Wysłany: Sro 14 Lip, 2010 14:02
|
|
|
A o to demo.
http://www.megaupload.com/?d=LHDRGZI0 |
________________________ Lubię tu WSZYSTKICH!!!!!
Oprócz złych moderatorów dających bany za nic :)
szkoły.
-------------------------------------------------------
Ukończenie gry:0%
I się wszystko znowu zepsuło...co za...
==============================
A co do obrazka błędy celowe...naprawdę...
|
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Czw 15 Lip, 2010 13:12
|
|
|
W skrypcie 'Requiem SBABS Standard' znajdź:
Kod: | Distance_Weapons[22] = ["$Arrow",0,6,5,45,22,23] |
i zamień 22 na 12, czyli:
Kod: | Distance_Weapons[22] = ["$Arrow",0,6,5,45,12,23] |
Gdyż liczba ta odpowiada za amunicję - ID strzały. |
________________________
|
|
|
|
andzio
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 65 Skąd: Prypeć
|
Wysłany: Czw 15 Lip, 2010 13:37
|
|
|
Wielkie dzięki. |
________________________ Lubię tu WSZYSTKICH!!!!!
Oprócz złych moderatorów dających bany za nic :)
szkoły.
-------------------------------------------------------
Ukończenie gry:0%
I się wszystko znowu zepsuło...co za...
==============================
A co do obrazka błędy celowe...naprawdę...
|
|
|
|
MrDawnok
Preferowany:
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Maj 2010 Posty: 217
|
Wysłany: Pon 19 Lip, 2010 07:53
|
|
Pytanko?
|
Czy można ustawić jakiekolwiek zdarzenie żeby było naszym sojusznikiem bo chciałby zrobić grę na styl Age of war(można zagrać na cda.pl)i chce tak żeby móc ustawić kierunek ruchu moich bohaterów.chodzi mi o to żeby moi goście szli w przód i walczyli ale ja nie musiał by się ruszać.
[ Dodano: Pon 19 Lip, 2010 08:58 ]
a i jeszcze chcę żeby było tak że nasi partnerzy z dróżyny znikaj tak jak potworki. |
________________________
http://www.forumgalonum.pun.pl/viewtopic.php?id=5
"Bliski przyjaciel, czy to nie właściwe określenie dla kogoś, kto już przestał być bliski?"
|
|
|
|
chRobal
Preferowany:
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Lip 2010 Posty: 150 Skąd: się biorą dzieci ?
|
Wysłany: Czw 22 Lip, 2010 09:27
|
|
|
Ayene help wrzuciłem skrypt ale jak włączam grę mi się pokazuje to
a w innej gdzie wszystko jest ok tylko ruchy przeciąga lub opóźnia pomóżcie |
|
|
|
Ayene
Ranga RM:
Pomogła: 232 razy Dołączyła: 18 Wrz 2007 Posty: 2424
|
Wysłany: Czw 22 Lip, 2010 09:57
|
|
|
Sprawdź czy w linijkach 229-231 nie wpisałeś jakiegoś niepotrzebnego znaku, czy zamknąłeś nawias... jak coś to skopiuj kilka linijek przed 230 i kilka po, po czym wklej do tego tematu. Zapewne modyfikując skrypt wpisałeś przypadkowo coś, co powoduje błąd. |
________________________
|
|
|
|
Flanagan
Preferowany:
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 181 Skąd: Ziemia
|
Wysłany: Nie 25 Lip, 2010 17:09
|
|
|
Jak uruchomić w tym skrypcie HUD bo mi się nie pokazuję |
|
|
|
chRobal
Preferowany:
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Lip 2010 Posty: 150 Skąd: się biorą dzieci ?
|
Wysłany: Pon 26 Lip, 2010 09:01
|
|
|
Help już ładnie wszystko glacnyk chodzi ale mi jak włączę grę to albo zarywa ruchy albo przedłuża i wszystko tnie (nawet na mapach 17x13) |
________________________
|
|
|
|
Flanagan
Preferowany:
Pomógł: 9 razy Dołączył: 26 Sty 2010 Posty: 181 Skąd: Ziemia
|
Wysłany: Pon 26 Lip, 2010 10:02
|
|
|
Rozwiązaniem jest anty lager, powinien być gdzieś na forum
[ Dodano: Pon 26 Lip, 2010 12:48 ]
Jak zrobić by jak strzelam to tracę amunicje bo coś dziwnie to wygląda strzelam i strzelam a amunicji tyle samo |
|
|
|
chRobal
Preferowany:
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Lip 2010 Posty: 150 Skąd: się biorą dzieci ?
|
Wysłany: Wto 27 Lip, 2010 11:02
|
|
|
jam anty lagera jest nawet w skrypcie ale to nic nie daje |
________________________
|
|
|
|
|