Tylko nie bijcie za rozpoczynanie projektu i nie kończenie go. Nie mam pomysłu na dobrą grę RPG, więc postanowiłem stworzyć grę bardziej przygodową.
1. Fabuła
Spoiler:
W grze poruszać się będziemy dwoma bohaterami: Roganem i Reją. Pewnego dnia Rogan poszedł do sklepu. Usłyszał tam rozmowę dwóch ludzi. Mówili coś o tajemniczym skarbie ukrytym gdzieś w mieście krasnoludów. Krasnoludy żyją w bardzo niebezpiecznym i odległym miejscu. Droga będzie ciężka. Czy uda im się znaleźć skarb to zależy tylko od gracza!
2. Screeny
Spoiler:
1. Domek Rogana i Reji
2. Jedna z jaskiń
3. Jakiś tam las
Co jakiś czas będę pisał o stanie mojej gry.
Liczba map - 6
Liczba skryptów - 6
Muzyka - 0
Klasy - 2
Chary - 3
Przedmioty - 3
Bronie - 10
Eq ochronne - 31
Potwory - 1
Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 115 Skąd: Września
Wysłany: Wto 15 Lis, 2011 20:41
Dam ci radę. Dobre pomysły na grę nie przychodzą sobię od tak.
Musisz mieć inspirację. Pomysł na coś. Za każdym razem jak robię grę
staram się dodać do niej coś nowego. Z takim zapałem nie ukończysz 90% projektów.
Inspiruj się czymś. Np. Dragon Age'em. Że jest 6 możliwych prologów wpływających na rozgrywkę.
Wymyśl 6 prologów i jedziesz.
No ale...Powodzenia w projekcie.
Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Sie 2011 Posty: 115 Skąd: Września
Wysłany: Sro 16 Lis, 2011 15:54
W Dragon Age na początku wybierasz rasę, klasę itp. Potem pochodzenie
jak np. Leśny elf (nazywa się inaczej ale dla uproszczenia piszę tak)
Elf z miasta (zniewolony przez ludzi). To potem wpływa na grę. Jak jestes tym z lasu
to do obozu innych leśnych zaraz cię ciepło witają a w inny sposób to nie jest miło.
Jako człowiek szlachcic możęsz na końcu gry zostać królem. Itp. Ale ni tylko tym się możesz wzorować.
:D
Jeśli nie potrafisz zrobić gry RPG to tak jak tłumaczy Vitas. Tylko ja to inaczej wyjaśnię.
Nie rób kropkę w kropkę tego samego co w innych grach, bo wtedy nic nie zrobisz. W grach RPG komercyjnych(czyli takie które są w sklepach) zwróć uwagę na fabułę i grywalność. Nie, nie kopiuj fabuły, ale wymyśl inną i zarazem podobną do tej gry. Grywalność... Aj... Jak dla mnie to jeszcze nie pora byś to rozwijał do takiego stopnia w jakim ja ci bym przedstawił. Ale postaraj się, aby graczowi przyjemnie się grało. Dobrze, że robisz przygodowe gry. Ja sam nie zdołałem skończyć RPG i dlatego robię teraz grę przygodową z elementami rpg.(Sklepy z miksturami życia, rośliny, misje etc.)
Co bym ci polecił?
Robić krótkie, a dobre gry. Rozwijanie gier jest dla większości ,,podniecającym" pomysłem, ale przekraczającym jego/jej wytrwałość. Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum